Jisses!
Nu är det för tillfället ganska ångfritt i huset och jag har läst och läst och läst och läst.
Blomman! Jag måste ha loggat ut precis när du skrev om de tre äggen, många retroaktiva kramar skickas härmed! Och en hel bunt till det betydligt mer positiva beskedet du fick sedan. Och en extra bunt inför tisdagen!
Lanovia, så trist med bilen! Vi har haft bilbekymmer också, bytte bromsar i torsdags på stadens billigaste verkstad (never again) det rykte om ett av hjulen när vi kom hem! Ringde verkstaden som sa att det går över. Nästa dag, lika illa, ringer och åker dit. De byter en grej som har gått sönder, men det är ändå lika varmt om det hjulet. Ringer granne idag som är mekanikergeni. "Livsfarligt, kör ej bilen!" Jag ber så snällt om hjälp trots att jag vet att han helst inte vill och är så snäll att han inte säger nej, men känner mig desperat. Han lagar bromsen som inte hade varit trasig om inte "proffsen" på verkstaden hade struntat i att smörja delarna...
I'm Yours, hej! Vad mycket nytt och spännande, berätta gärna mer!
Heloise, klart att du är trött! Ingen förväntar sig ännu mer tack, ni har skrivit tack i tråden redan. Koncentrera dig på att orka med. ♥
Flamman skönt att du har kören som andningshål och att du ska leta efter hjälp. Flammor på gränsen till nervsammanbrott vill vi helst undvika.
Underbart brev från livscoachen Blomman! Och det är nog något som vi alla verkligen borde ta tag i, att våga släppa taget lite och bara vara och andas.
Vilka fina magar Daa och Fru Sy!
Grattis till namnsdagsbarnet och så skönt att få sova ut! Fast inatt blir det inte en timme extra som man skulle ha hoppats på, ungarna kommer bara att vakna en timme tidigare istället.