I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Nä...eg sover hon bra....men är törstig så hon får vatten i nappflaska o fortsätter sen att sova hur bra som helst i 3-4 h.....men maken är inte inscannad på hennes ljud så han fortsätter sova...o i natt när jag puttade på honom när hon knyttade....så sa han ngt osammanhängande o la sig sen igen....så då gick jag upp....
Vi har en säng i hennes rum...men den är gammal o knakar lite när man ska lägga sig i den....så maken tyckte att han väckte henne varje gång han la sig i den.....
Han får lösa det precis hur han vill känner jag....vi har nya madrasser i vårt rum som INTE knarrar så han kan ju byta de madrasserna ett litet tag.......men inatt så blev han irriterad o DET märkte ju loppan direkt (behöver jag säga nybörjarmisstag....pinsamt när dottern nästan är 1 år)....o sen fick jag ha henne intill mig i 2,5 h där hon klappade mig i ansiktet med jämna mellanrum......innan hon sov så djupt att jag kunde lägga henne igen.....sen misstänker jag att tand 9 o 10 är på g......
Pluss att det är en stoooor omställning att bara ha mamma hemma o sen helt plötsligt så är det bara pappa.....o jag har försökt få övergången till att gå smidig....men ja....målning är viktigare.
Heloise: Komiskt att så liknande problem nästan samtidigt! Lagom av allt är bäst. Målningslager nr 3 i taket i det inglasade uterummet hade LÄTT kunnat vänta till nästa år...men så resonerar inte maken...ALLT ska var färdigt....o jag har försökt att förklara att man blir ALDRIG färdig med ett hus.....men ja....
Usch o fy så bitter o trälig jag låter......
Nu ska jag ut på äventyr.......tror inte jag hinner skriva mer idag....
Massa trötta pussar till er alla o förlåt för egoinlägg...IGEN!