I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lycka till!! *lyckospark i rumpan*
Lycka till!! *lyckospark i rumpan*
Ja visst är det!!!! *viftar massor med de långa fransarna så att så många som möjligt kommer*
Man måste tydligen prova varje smak minst 5 gånger innan smaklökarna har kunnat analysera hela den nya "delikatessen".......men jag är skeptisk....
Är det bättre än brödsmulor om man ska hitta hem?!
*fniss* Jag är nog lite trött....
Skönt att mötet gick bra, har tänkt på dig! Men man kommer väl lång med Wienerbröd tycker jag! Hoppas att alla skärper sig o håller skärpan i projektet.
*kastar mig in i kramkalaset.....kram kram kram kram kram*
Va? Hur tänkte de nu? Klart de små är envisa....det MÅSTE de ju vara annars hade de aldrig lärt sig gå eller andra svåra grejor.
Min kusin knaprar mandlar mot illamående...magkatarr tror jag det är hon har! Intressant att det funkar på yrsel osså!
Härligt att första dagen gick bra!!!
Leksi: Bläää för att vara sjuk....o värre än när man har pytteliten...finns inte......hoppas ni blir krya snart!
Tycker osså att Flammis har ett bra extraknäck på lut! Telefontolken!
Aleta: Var roligt m balansträning! Kanske ringa BVC o få tid hos sjukgymnast?
Ninnis: Så härligt med höstsemester! Ska vovven på pensionat eller?
Är lite lätt irriterad idag....de ska gräva upp halva vår gata o lägga fjärrvärme....0,5 m från vår trädgårdsmur gräver de ett schakt som är 1,2 m djupt o 1 m brett.....*ökar på svavelosandet redan nu i förebyggande syfte*....o sen ska det stå så i 2-3 v innan de svetsat alla fogar o provtryckt rören.....MKT irriterande o INGEN info har vi fått.....har fått ringa o jaga rätt på folk själva....förbannat dåligt!
O gissa om maken har ngt att stressa upp sig över nu där hemma...går o glor i fönstret hela tiden....gissa om busan kommer att vara extra stingslig när pappa har fokus någon annanstans? Nåja...han lär sig väl snart!
Fick själv laga mat igår, även mata busan o underhålla henne.....för maken var TVUNGEN att köra iväg o tvätta bilen o tanka den....för att sen köra in den i garaget för första gången......ehhh! Snacka om att prioritera helt triviala grejor....suck....inte konstigt vår kommunikation suger.....
Nåja...idag är det fullt ös medvetslös.....
Vad ger man till vänner som ska ha rejäl fest men inte önskar sig något?
Båda jobbar i restaurangbranchen o har gått sommelier-utbildning......så något ät/drickbart känns lite tradigt.....choklad är iofs inte fel...
Funderar på en Marimekko-skål.....stor på fot...vad tror ni om det?
GRRRR så förbannad jag blir....hur lönt är det då att betala in t försäkringen....morrr.
De svenska försäkringsbolagen är inga änglar de heller.....men de vågar nog inte ljuga...hoppas jag!
Jag har ont i halsen, tjockt o svårt att svälja...röd som tusan.......näsan rinner lite grann....är nog förkyld....vill INTE....kan iofs vara irriterad i halsen pga att jag snarkar som en tok när maken inte sover i samma säng....han puttar på mig så jag ändrar sovställning.......bläääää.
Knaprar bafucin....
Jag är småallergisk mot politik....men mot inte politik i sig utan för att det oftast är ordbajseri o ordvrängeri o personangrepp....hatar sånt...jag älskar att prata men är inte så bra på att diskutera.......så jag gör oftast osså tester för att se...men de hjälper inte mkt.....sist låg jag i mitten för allt...suck.....
Jag tror att jag kommer att välja ut 2-3 kärnfrågor som jag känner mest för...o så får det bli det partiet som tycker mest som jag....
Tycker inte heller om folk som stjäl....o hur kan man verkligen ha ett parti som har EN kärnfråga.....nja....
I går så ställde sig Busan upp av sig själv mot sin läragåvagn...det har hon inte gjort innan...för den rullar ju! Men igår så reste hon sig o knatade iväg....ska bara lära henne att svänga osså!
Utredning: Vilken är DIN favorit-smörgåstårta?! *djupa allvarliga utredningar....*