• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Flamman: bild bild bild!!

• Hvidbrud

Daa: åh! Jag vet precis vad det är! *ställer upp gravbriksen med hål för mage och tuttar och löser upp spänningarna*

• Hvidbrud

Men du ska ju bara liga på golvet medan någon annan (stark) lyfter upp ditt bäcken med sjalen och ryster, genom att dra växelvis i sjalen... Men jag vet. Hur tusan kommer man upp från golvet igen . Shit, kommer ihåg hur det var hela havet stormar när jag vände mig i sängen på natten.... PUERTO! PRONTO!

• Hvidbrud

Ja, det spelar nog i gen roll om det är en liten fot eller ett litet huvud som gillar att klämma in sig mellan revbenen... Må hon vända mot utgången snarast och komma ut... Hoppas att hon brors på sin syster och kommer snart. Kom att tänka på min stackars svägerska som gick tre veckor över tiden... Olidligt!

• Hvidbrud

Maken har okuperat tvn med fotboll... Serie a, eller något... Missade nog liften till halloweenfesten norrut. Det skulle sitta bra just nu. En liten häxträff i goda kvinnors lag!

• Hvidbrud

Flamman: har hittat två anledningar till till att du ska skaffa iPhone... 1. Du kunde lagt upp bilder på den vackra häxan direkt... 2 du kan skypa från telefonen när som helst! På lunchen tex. Utan bild, vad jag vet, kanske med nya fyran, men ändå, det är gratis! (pratar med min syster i Schweiz så).

• Hvidbrud

E: so far so good! Det är onsdag som gäller för er också, eller hur? ÄP, TD och UL....

• Hvidbrud

Nä, nu fi k jag nosat upp att det inte är förrän på fredag. Åh! Spänningen är oooolidlig! Men jag tror att jag får köra strutstekniken och gömma mig i sanden och vissla lite, som förr i tiden, så att jag inte blir galen av nyfikenhet. Vissel vissel vissel....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans