• Hvidbrud

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Villemoa: åh, så skönt! Feber är inte roligt, särskilt när mamma ska på bb i morgon !

• Hvidbrud

Du har en underbar humor ninnis!

Ninnnis skrev 2010-11-08 21:20:15 följande:
      Precis min humor!
  • Hvidbrud

Jag har två praktfinnar som säkert håller på att bilda Orion bälte eller nått. Mitt kilo omogna tomater har tagit slut och jag har lust att äta en såndäringa svensk kebab i baguettbröd med stark sås... (som man kunde få på gallerian när jag var typ 13, just den vill jag ha..) men med brist på tillgång har jag hittat schweizernöten.... Attans... Kommer vara en hel jäkla galax i fejset i morgon... Men det är gott!

• Hvidbrud

Nixen på dixen! Du bär på annat!

Ninnnis skrev 2010-11-08 21:22:51 följande:
    Jag kan också hjälpa till att bära Blommis förresten!
  • Hvidbrud

Klart du skulle hem till mysige mannen, lanovia! Hoppas att ni får sova gott! Det unnar jag er verkligen, det är inte kul i längden att inte sova, man blir knäpp! Vi körde avvänjning på bröstet och fick henne att sova i sin egen säng för 2 1/2 mån sedan och det är en sån skiljnad. Tufft som in i i tre nätter, men det var värt det! Önskar jag kunde hjälpa er!! Kram

• Hvidbrud

Iiiiiiihhhhh!!!!! Blir så GLAAD!!

Ninnnis skrev 2010-11-08 21:26:45 följande:
    Nu ska jag gå kvällpromenix med vovven, sen ska jag krypa till kojs.Imorgon ska vi på hälsosamtal på MVC
  • Hvidbrud

Ska in på trombosutredning på sjukhuset i morgon kl 14. Jobbar onsdag med sen är jag ledig Tors fre. Sen blir det ännu en sjudagarsvecka from hell... Vad härligt det verkade vara på ditt jobb idag! Gulliga kolleger!

• Hvidbrud

De ska kolla om jag ska få blodförtunnande under graviditeten pga tidigare blodpropp när jag tog p-piller och att min pappa och farmor haft blodproppar. Så vi får se. I dk hittade de ingenting, men här vill de kolla igen för säkerhets skull! (kan innebära dagliga sprutor i magen... Blä!)

• Hvidbrud

Så, ni har jag lämnat sju rör blod på sjukhuset. Från att jag skullle ta sprutor i magen från idag tom 6v postpartum blev det väntan på blodprovsvar och uppletande av dammig journal från 97, i förra årtusendet. Pust! De hade misstolkat de danska provsvaren, men det löste sig efter ett samtal med en trevlig läkare. Sjuksköterskan var också knocked up och babblade på! Mysigt! Nu ska jag fika lite innan jag hämtar little miss muffin på dagis. Hon ska ju få äta mellis först. Kramis till er alla!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans