I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Just det Blomman; angående din svärfar säger jag bara GRRRRR!!
Just det Blomman; angående din svärfar säger jag bara GRRRRR!!
Blomman: självklart var det Bruttans svärfar jag menade
Bruttan: jag kan lördagen också. Då kanske jag tar med mig både gubben och Moa, eller bara Moa eller så kanske jag kommer helt själv Lördagar har jag lite mer valmöjligheter så att säga Det skulle ju verkligen vara roligt om vi kunde få till en träff!
Ingis: förstår också din oro. På ett sätt är det ju skönt för henne att prata av sig med någon som gått igenom samma sak men å andra sidan är ju han själv ganska skör. Hmm...
Det är så härligt när man får gräs på tomten! Det blir ju en helt annan tomt och en helt större frihet för alla i familjen.
Daa: men vad är det för jäkla gubbstrutt!! Ska han följa med på kursen? I sånt fall kan jag tackla honom när vi träffas imorgon
Hur har han mage att kläcka ur sig att du "sitter på internet" hela dagarna när han själv uppenbarligen inte jobbar särskilt mycket! Nä, nu blir jag ilsken på riktigt!
Jamen visst är det någon mer som fyller år nu i veckan? Är det inte Andbeyond??
Heloise: fy för att jobba 9 dagar på raken!! LOVA att sjukskriva dig så FORT du känner att du inte orkar!
Bruttan: vilka härliga tjejer du har!! Lördagen passar jättebra för då kan jag få skjuts också så slipper jag åka kommunalt Jag inboxar dig mitt nummer så kan vi höras av när det närmar sig och bestämma en tid Ska verkligen bli roligt att träffa dig!
Flamman: vilken snygg jacka!!
dfk: men vilken jävla granne, så obehagligt!! Hur fasen kan folk bara stövla in hos nån annan utan att knacka eller plinga på först?! Helt obegripligt!
Aleta: kramar om extra hårt!!
Ikväll ska jag träffa Daa och Andbeyond och det ska bli så härligt! Har dagen till ära bakat kärleksmums som vi ska mumsa på *bjuder laget runt också*
Daa: skönt att allt såg bra ut hos BM!!
Hej Fru sy!! Vad trist att illamåendet inte har gett med sig, hoppas att det gör det väldigt snart! Säger som Aleta; den enda trösten är att det är såå värt det! Kram
Imorgon är det ett år sedan vi hade vårt MA Det är klart att man tänker på det och hade jag inte varit gravid hade det varit mycket, mycket jobbigare.
Tack Aleta!
Tack!
Jag vet bara att man ska dra åt sig öronen om flytningarna luktar konstigt (alltså mer än vanligt). Det är ju bättre att du ringer och förhör dig en gång för mycket än för lite. Så slipper du oroa dig!