Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis, ditt ÄP hör verkligen till Avdelning Väsentligt! Detta har vui ju för tusan väntat på i åratal känns det som.

Men det är ju så många saker, som Lanovias make, Flammans viktiga möte, allt som ryms i en orolig mammas hjärta, graviditetskrämpor och allt vad det är.
    Klart man måste prata även om annat, men jag märker att min förmåga att fokusera just nu störs helt av tankar på Elise och HeliPanzerfamiljen.

Mms? Vaddå? eller, jahaaaa, jag tror jag fattar. No big deal gumman.

• passionsblomman

Flamman, usch då vad jobbigt!
    Men du, kanske leder det framåt ÄVEN om det var jobbigt?
    Jag hoppas att den där skötaren såg!
    Och att din make ser ur ett annat perspektiv på en bättre dag.

Förresten så borde det väl egentligen vara positivt i förlängningen om de i vården möter honom just när det är sämre dagar? för annars kan man ju lätt få för sig att allt är överdrivna inbillningar liksom?

• passionsblomman

Ninnis, ojojoj vilka dagar du har framför dig nu! Hoppas du orkar uppdatera löpande!

Imorgon börjar jag spraya-nu kommer den där grå, blöta yllefilten igen. Och huvudvärken också säkert. Men jag tog mig ju igenom det förra vändan.

• passionsblomman

Det här tycker jag är en sådan klassiker på BT:

www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3839431.html

En fråga ställd fast man inte vill ha svar. Iallafall inte svar som man frågat, utan svar som man tänkt sig. Eller vad det nu är folk vill ha.

Och svaren, "gör precis som det känns rätt för DIG" är ju också så meningsfulla.

Intet nytt under solen.

• passionsblomman

Villemoa, jamenvisst!

-Du förresten, du menar väl inte händelsevis Ninnis och inte Nenne däruppe i ditt förra inlägg?
    För Nenne har ju nu välsignats med den inte alldeles så lilla Pricken, efter alla ivf:er, FET och vedermödor.

• passionsblomman

Okej, först:

Lilla Elise Charlotte Maria hälsar så väldigt mycket och tackar för alla kramar, böner och hjärtan och hennes föräldrar är SÅ stolta, tacksamma och lyckliga över att den allra mest perfekta lilla flickan på jorden är deras.
    Och de hälsar till alla i båda trådarna så innerligt.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans