Inlägg från: ingenjörsbruden |Visa alla inlägg
  • ingenjörsbruden

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

passionsblomman skrev 2010-11-09 15:38:24 följande:
    Hörni, kollar ni på "Så mycket bättre"? Om ni inte gör det så måste ni börja!Jag menar, ta exempelvis den här versionen av Petters låt:www.youtube.com/watchSkit i om det är fredag, här är den på repeat. HERREJÄVLARS!!!! Jag satt i soffan och SKREK att "JAG VILL UT OCH PARTAAAAAAAAA" och min sambo stirrade på mig som om jag var en alien som bytt ut hans hemkära tjej. Jag har inte haft sådant dansgolvssug på åratal!HUR mycket sätter ni emot på att detta blir en version som kommer att PACKA dansgolven i vinter?

Du....vill du ha nr till min syrra? Hon säger MINST en gång varje gång vi talas vid.....o det är 2-3 ggr per dag.....att hon vill ut o dansa.......du får heeeeeemkt gärna rasta min syrra lite!

• ingenjörsbruden

Ninnnis skrev 2010-11-10 08:17:54 följande:
      Bamseträff hos dig i pingst spikar jag gärna redan nu!

Måste bara inflika...pingsten ligger väldigt sen nästa år....11-12 juni men jag åker gärna till Blommis då!

• ingenjörsbruden

Fru sy skrev 2010-11-09 21:16:31 följande:
    Tror jag kände något sprattel i magen precis... inte säker men det var liksom som det kittlades inne i magen på ett annorlunda vis.

Naaaaaaw! Busans första rörelser kändes som fjärilsfladder! Såååå mysigt!

• ingenjörsbruden

Villemoa skrev 2010-11-10 10:41:33 följande:
    Nu har jag lagt upp en ny bild på magen under Starka bilder. Så här "stor" var jag inte med Moa.

Stor? Tycker du har en jättesöt o fin liten mage!

• ingenjörsbruden

passionsblomman skrev 2010-11-10 12:56:03 följande:
      Det gör jag med ifall jag ska göra något. Särskilt om det inberiper att lämna hemmet. Jag menar, härhemma kan man ju "rätta till" lite, skitsamma vart man råkar vara, bara ingen glor in, men ute bland folk...nä, då känns det som att det är bättre att det stannar i kroppen från början. Och kan man spraya i näsan och spruta i magen kan man väl Progga i...ja, du är med mig här.(om någon hade sagt till mig för några år sedan vad jag skulle diskutera i deltaljväg på öppet forum.... )

Vi är defintivt på "du"-basis här inne!

• ingenjörsbruden

Bruttan: jag blir så arg när jag läser om ärkeaset så jag....jag......jag vet inte var jag ska bli av.....*hoppar på stället med ilskenånga pysandes ur öronen*

• ingenjörsbruden

förlååååt snuttisar!

Jag har HELT o TOTALT INTE kopplat ihop fenomenet med ett namn....så där höll jag osså på i början på min graviditet...... gissa om jag blev kallsvettig den gång när det var blod i toaletten men inte på papperet.....makens jädra näsblod!

Förstår att er oro är x gånger mer än min oro då.

• ingenjörsbruden

Fru E skrev 2010-11-10 13:15:01 följande:
    Ninnis-ja visst är det härligt att kunna prata om allt Pappersmuffa är aldrig bra för då nojjar man över allt som antagligen är inget *lovar att föra in nya vanor eller be maken köpa svart papper * Ingis- har du missat pappersmuffningen!

Ha inte ljuset tänt är annars en variant...

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans