• Daa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Oj. Dags för sista rycket nu. Sedan är det helg!

• Daa

Fru Sy: åh, vilken fin mage! Så roligt att det börjar synas.

Hvidis: så ni ska få se den lill* på onsdag? Mysigt.

• Daa

Ingis: maken hälsar att det är en Rolex som han köpt till mig. Jag vet inte jag, men på urtavlan står det o.n.e.

Lanovia: jag tror att resultatet från fotograferingen blir jättefint. Med en sådan gullunge.

Hihi, kom just på att Ninnis är gravid. Alltid lika roligt att komma på. på dig.

*vinkar till Ankan* Kul att höra av dig. Kram!

Villemoa: kramar. Hoppas att du får må bättre och känna dig gladare idag.

Ska bli spännande att se om skånetjejerna lyckas få till något trådfika med sina scheman.

Grattis till namnsdagsbarnet!

Idag ska vi göra några ärenden och förhoppningsvis vara ännu lite mer redo för bebisleverans efteråt. Hoppas bara att jag orkar med. Igår tog ryggvärk upp mycket av min uppmärksamhet, förutom när jag halvsattlåg i soffan hos några vänner. Dessvärre åkte jag ifrån min handväska när vi for hem, så nu är min plånbok och mobiltelefon sex mil bort från där jag är. Onödigt.

• Daa

Extra många kramar till Fru E och Blommis idag. *hoppas så det värker i hjärtat*

• Daa

Blommis: skönt att höra att ÄP blir av (det hade jag inte fattat ) och att hon på CvL kunde ge hoppfulla besked.
    Håller med Villemoa, du är urstark som orkar gå igenom det här och att du blir lite disträ kan man knappast klandra dig för.

*försöker på något sätt genom datorn förmedla styrka och frid nog för att ta sig igenom kommande vecka, till att börja med*

• Daa

Min handväska har kommit hem!
    Fast ingen hade saknat mig. I alla fall inte enligt mobilen...

Fru Sy: det var kanske inte så spännande egentligen. Det var fyndmarknad i stan, så vi åkte dit för att se om vi kunde hitta prylar som är praktiska att ha när bebisarna kommer. Låååång kö för att komma in, men det gick förvånansvärt bra. Hade inte ont i ryggen alls. När vi knatat omkring någon timme blev jag väldigt trött i både ben och rygg (mjölksyra!).
    Vi hittade inte så mycket prylar, men däremot lite fina bebiskläder.

Ingis: vetekudde låter som en bra idé. Värken som stör mig mest för tillfället känns ganska mycket som en låsning i bröstryggen på ena sidan.
    Sedan tycker jag mig ana lite irritation från fogarna, men det har jag trott förr och det har varit falsklarm då.

Villemoa: ojdå, nu blev det ju ännu mer spännande inför tisdagen!

• Daa

Blommis: det känns som om det blev onödigt dramatiskt med ampullerna på allt det där... Förstår att du inte riktigt hade tid att rapportera allt här. Men vi var många som tänkte på dig.

• Daa

Önskar bara att det gick att påverka utgången genom att tänka...

passionsblomman skrev 2010-10-30 19:08:09 följande:
      DET är mer värt än jag kan beskriva!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans