I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hittade en så vacker adventsstjärna idag. Konsthantverk som kostar 750kr för en liten... Dyrt... Men åh! Grämer mig, ska jag eller ska jag inte köpa? (lyxproblem...)
Hittade en så vacker adventsstjärna idag. Konsthantverk som kostar 750kr för en liten... Dyrt... Men åh! Grämer mig, ska jag eller ska jag inte köpa? (lyxproblem...)
Blommis: hur är det med makens skinka idag? snart dags att griljeras? Jag har en snygg skinkpinne ni kan få Nä, hur mår du i dag?
Blommis: ja, precis så tänkte jag också! Då är 750kr mkt billigt för julnostalgi! Zappar mellan idol och danska let's dance. Heja Jay och Linnea!
Hur många minuter reklam är där per minuter Idol egentligen? Hmm..
Åh! Den är vacker blommis!
Heja ninnis!
Puerto puerto puerto!! Villemoa villemoa villemoa! Glöm inte att slänga över några värkar så vi kan ta dem för dig! Heja dig!
Låter bli att trycka på länken. Låter som om jag nog väljer att vara ignorat om den hårda verklighetens fula sidor.
Ninnis: finaste vännen. Det behöver ju inte betyd någonting som helst! Men att ta det lugnt låter som en bra ide! Kram kram kram! Hur känns det annars? Mår du fortfarande illa? Du har väl inte haft ont? Man blir ju extra känslig i slemhinnorna, det kan ju vara ett litet kapilär som har brustigt. Det gjorde det på mig med lilla e. Lite rosa. Hoppas verkligen att allt är bara precis som det ska. Det har jag förresten bestämt redan! Kam kram kram!
Väntar med spänning på ett SMS. Heja villemoa heja puerto!