Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fjällbruttan skrev 2010-10-10 17:49:46 följande:
    Blomman,fy f-n för ryggen, hoppa att det går över snart!!Kräv mer massge av sambon, det var ju hans fel, för om inte han hade stängt dörren.....

• passionsblomman

Åh hjälp vilken nervös dag imorgon!

Hvidis och dagisfröken

Ninnis på ÄP

Och säkert något mer som jag glömt!

Hvidis, tänk på att ta med ett par vanliga skor också, så du inte står en heldag med MBT det första du gör.
    Massage har jag faktiskt inte råd med just nu. Vi har först lagat bilen den här månaden för 6500, och nu kom nästa på 4500 till efter att vi bytte stötdämparna. Sambon fyllde 40 och det kostade, diskmaskinen ska väl snart betalas och det ska dessvärre ivf:en på 22 000 också. Vi är ganska panka.  Det vore bra om den här IVF:en lyckades, för vi har fanken inte råd med mer.

• passionsblomman

Hvidis, Ninnis första Blommiskram därovan, är garanterat menad till dig egentligen.

Ninnis, nio imorgon är det tumhållning så det knakar! Allt jag skrev till i Torsdags överförs till nu istället!

• passionsblomman

Andbeyond, på dig!

Nu ligger nog Ninnis med morfin i hela huvet och vilar sig. HOPPAS hoppas hoppas att det blev många ägg ur folliklarna!
    Och att hon mår så pass piggt snart att vi får höra hur det gått.

Vet nån vilken tid Hvidis skulle på samtalet? Det var väl också nu på fm va?

• passionsblomman

EA, hur ligger du till i barnkarusellen? Och hur var det nu då, det var FET väl denna gången? och snart om jag inte minns alldeles fel?

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-11 11:01:47 följande:
    Blommois-lalalalalalalalalalalalalalala vet inte alls vad du pratar om jo vi är igång med FET nu men har inte fått något insättningsdatum än. Har grym ångest för det hela och är inte i balans precis men men bara att bita ihop....

Balans? När fan var man i balans senast?

Ursäkta, men jag måste garva lite rått åt eländet-annars börjar jag väl gråta istället.
    jag känner mig som om jag antingen längtat sönder mig, hormonat bort hela hjärnan, eller ångest-räknat-muffat-väntat i år ut och in, under tiden som man försökt behålla förståndet och en gnutta sinnesfrid. BAAAAAAAAAAA!

Men är det då så att det nu är Ninnis, sedan blir du om någon vecka och så jag i månadsskiftet? Eller?
    Du måste ju säga till så jag vet när jag ska hålla handen!

• passionsblomman

EA, fy tusan så nervöst det blir nu då, i en hel massa veckor! Konstigt, de här ivf och FET försöken verkar liksom gå i tripplar och dublar hela tiden!

• passionsblomman

Mugglan!
    Inga sorry! Här tycker vi det är roligt med besök från grannarna!

Japp, idag är 6:e spraydagen. Det innebär att jag nu tydligt känner igen allt; de jättetorra slemhinnorna-vi pratar att det typ svider att torka sig för det är så torrt.
    Tydlig påstendens på tuttarna (mjölkkörtlarna minskar) och svid i näsan av all spray och de där nysningarna som jag nästan hade glömt. Plus huvudvärken då, i kombo med sömnlöshet. Än så länge har jag inte känt  den grå blöta filtens effekter så mycket, men jag är tillräckligt lättirriterad för att ha bett familjen om ursäkt i förskott...

• passionsblomman

muggles skrev 2010-10-11 13:22:34 följande:
    PB: usch och fy fan! Jag är väldigt glad att jag slapp långa metoden när jag hör om dina krämpor!

Ja fy tusan! Själv är jag lagom orolig för hur det kommer att bli när det verkliga klimakteriet kommer!
    En annan "lustig" sak är att min gyn svarade min sambo på frågan om humörförändringar "nej o nej, det brukar inte vara något sådant med det här"

Ursäkta? Undrar om hon ens kikat på bipacksedeln. I den står ungefär alla hormonrelaterade biverkningar man kan komma på. Under VANLIGA biverknigar dessutom. och alla som käkat P-piller tex, vet ju att hormoner påverkar oss på olika sätt.
    Det blir ju lite som att OM man får biverkningar, så är de inbillade då.

• passionsblomman

Fru E skrev 2010-10-11 14:24:27 följande:
    blommis-har du hört något från Ninnis börjar bli lite orolig när hon inte hört av sig om de skulle vara där kl 9. Då brukar man vara upp och iväg vid 12

Nej, och jag undrar också! har sms:at henne utan svar. Niniiiiiis, hur mår du gumman???

Okej då, man kanske vill var ifred och skiter i trådar och annat och fouserar på sin make sådan här dagar. *skärper mig*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans