• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Tårarna bara sprutar!!! Vilken kämpe hon är lilla Elise och Heloise & Panzer också!! Vilket mirakel och tack, vem du nu är uppe i himlen, och personalen på Akkis!! Min man började gråta när jag läste upp stycket om Panzer och hålla i handen. Han känner så väl igen den där känslan från när Moa föddes och hon inte andades. Tack Blommis för att du tog dig tid att skriva ner allt det här!

• Villemoa

De är lyckliga, det är det viktigaste!! Jag gillar varken konjak eller whiskey men drick för mig också! Känner mig också otroligt hedrad över att de tar sig tid med oss!

• Villemoa

Vilken jävla mardröm och ångest!!! Tur att de har psykolog på plats. Hoppas också den möjligheten finns i Gävle.

passionsblomman skrev 2010-10-05 22:56:22 följande:
    Visst ja, den biten om Heloises två helt ensamma timmar på uppvaket, då hon inte visste om hon hade ett levande aarn eller ej och hon hade sagt åt Panzer att följa med till Elise, men sedan inte fick veta mer. Två timmar...det är ju för tusan nen evighet i det läget!Öht har ju dessa 36 timmar för dem varit så totalgalna och intensiva att jag KNAPPAST har fått med vad deegentligen varit med om. men lite iallafall...
  • Villemoa

Flamman: då tycker jag att du ska nappa på makens erbjudande! Gillar inte öl heller, men vin, grogg, cider & skumpa funkar bra

• Villemoa

*slår mig för pannan* mitt i allt så glömde jag ju gratta lille A på 5-månadersdagen!! Lille plutten att redan vara 5 månader!

• Villemoa

Champagne blir skitbra! Tycker också det är mysigt med besök från den andra tråden!

• Villemoa

Klart du är värd att ha ROLIGT!! Om du inte stannar hemma kommer det aldrig gå ur kroppen.

Norrskensflamman skrev 2010-10-05 23:13:15 följande:
    Usch, jag är så villrådig. Har asmycket på jobbet att göra, vill inte lämna min stackars kollega med allt. Jag var borta två timmar idag när jag var med maken. Men sen satt jag kvar en timme extra och avslutade faktiskt min del av jobbet för september,innan jag gick hem. Just för att jag kände mig så risig, var rädd för att jag skulle bli sämre till imorgon. SAmtidigt så känner jag att jag behöver verkligen få ut den här skiten ur kroppen en gång för alla. Helst innan lördag, för då ska vi ha tjejfest jag och mina ry väninnor, med obligatorisk byteskväll (kläderna ni vet), och då vill jag ha KUL. Maken är borta men jag hoppas jag hittar barnvakt. Vill bli frisk och ha roligt!! Jag tycker jag är värd att ha lite roligt. FAktiskt!  
  • Villemoa

Firar vår tråd 3 år?! Hurra! Vet inte exakt när jag hoppade in men nog är det mer än ett år sen eftersom det är lite drygt ett år sen mitt MA. Tror att jag hoppade in strax efter bröllopet i april förra året.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans