• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Heloise skrev 2010-08-26 15:27:25 följande:
    Jag är inte kinkig 1 av 3 duger gott och väl. Du jag kan vara där på 18 min Eller tja 1 dygn egentligen men orka hålla på och bråka om petitesser

DEAL!

• Fru Bygg

Skönt att du mått bättre idag, Fru Sy!
    Spännande med VUL! Var det nästa vecka?

• Fru Bygg

Godmorgon alla!
    Det är FREDAG!!!

Idag är jag trött, trött och trött!

• Fru Bygg

Leksi, så skoj att se dig! Förstår att det inte är lätt att hinna med att skriva här inne. Härligt att höra att allt är bra!

• Fru Bygg

passionsblomman skrev 2010-08-26 23:42:45 följande:
    Nu har Nennes Pricken kommit! *andas ut* han var en rejäl en! Och nenen stackarn ligger nyopererad på uppvaet och är helt färdig. Jag vågar inte tänka på vad det är de har opererat för.Men alla mår visst bra och Pricken är såklart den finaste Pricken ever.TÄNK att han varit en frys-eskimå och han tog sig! 57 cm över havet och 4698g tung!  

Nenne får vi ha som målbild när alla eskimåförsök börjar i höst! Nu ska allt gå bra för vår lilla trio av underbara tjejer!

• Fru Bygg

Jag kan inte komma ihåg att jag hade sexdrömmar under graviditeten heller. Får väl hoppas att de kommer med nästa barn sen!
    Jobbig dröm Daa!

Daa skrev 2010-08-27 07:01:46 följande:
    Avdelningen Trevliga Sexdrömmar Under Graviditeten-Inte: Inatt blev jag utan lunch. Någon tog alldeles för mycket, många trängde sig i kön osv. När jag äntligen fick min mat (varm korv med bröd och räksallad (?)) blev jag tvungen att gå iväg en sväng och under tiden åt någon upp min portion och nu var maten helt slut. När jag protesterade tyckte folk att jag var fånig. Det var när jag stod med båda långfingrarna viftande i luften och skrek åt folk att de var idioter som jag vaknade, chockad över mitt beteende, fortfarande upprörd och så förstås hungrig. Var är mina trevliga sexdrömmar? Jag vill ha mina trevliga sexdrömmar. *tjurigt*God morgon, kära vänner.

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-08-26 22:26:21 följande:
    Nu har jag berättat för mamma och pappa. När jag väl bestämt mig för att jag skulle berätta nu så kunde jag inte hålla mig mer. Så klart blev de jätteglada, första barnbarnet, det är efterlängtat. De lovade att vara tysta om det i några veckor till tills vi väljer att berätta för folk. Första steget blir ju på onsdag vid vul:et, så nu gäller tumhållning fram tills dess. God natt vänner! Syns här imon.

Åh, vad skoj Fru Sy. Ska hålla alla tummar jag kan tills på onsdag och även efter det!
    Visst är det roligt att berätta att ens föräldrar ska få sitt första barnbarn!

Hur mår du idag?

• Fru Bygg

ingenjörsbruden skrev 2010-08-27 13:05:31 följande:
    Jag är osså sugen på BT-träff anytime....ja nästan....i okt!

Jag med, men har svårt i början av okt. Då fyller ju min prinsessa år och vi ska flytta.

• Fru Bygg

Usch vad jobbigt med illamåendet, Fru Sy. Det hjälper kanske att tänka på att det är där av en bra anledning! (lilla busfröet i magen)

• Fru Bygg

Min helg börjar med middag idag på en mysig restaurang vid havet tillsammans med maken, dottern och en annan familj. I helgen är det lugnt. Blir nog lite förberedelser för flytten. Kom precis på att vi säljer både vårt köksbord och matsalsbord redan i helgen. Kanske inte så genomtänkt. Får väl sitta på en filt på golvet och leka picknick hela september.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans