• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

lanovia 08 skrev 2010-09-05 22:57:05 följande:
    Hörrni skånebor, hur har ni det på söndag? Jag och Ingis tänkte träffas för en fika då. Någon annan som kan/vill då?Var så mycket mer jag skulle skriva men är helt slut nu.Ninnis, hur kändes det att ta första spurtan?Godnatt

Jag vet inte riktigt hur det ser ut på söndag ännu, men jag återkommer. Tänk va skoj att fika med Ingis och Lanovia!

• Fru Bygg

Tack Ingis och Ninnnis för att ni tänkte på mig ang mötet! 

• Fru Bygg

Hej alla!
    Har verkligen inte hunnit sitta här denna veckan. Får väl se till att smyglogga in från jobbet imorgon istället.

Idag har jag storstädat hela huset. Eller ja, det är dammat, dammsuget och våttorkat. Det tar sin lilla tid med ett litet busfrö. Dels så har E lärt sig vart avstängningsknappen på dammsugaren är och sen älskar hon nog kläder, för hon har dragit ner den tvättade tvätten från stället fem miljoner gånger.

Ja, inboxa gärna lite röror till mig också! Det är ju så gott!!
    Behöver lite ny inspiration till mat just nu, har fastnat i ekorrehjulet just nu. Noll kreativitet när det gäller mat.

Lilla E har börjat äta det som vi äter. Hon älskar all mat, så det är skönt. Igår var det mousaka och det älskar hon! Min lilla prinsessa!

• Fru Bygg

Mmmmm lakris!
    Har blivit så himla sötsugen på sistone och ni hjälper ju inte precis till här inne med allt prat om choklad, lakris och smörgåstårtor..... Vill ha!!!!

Har haft det svårt att komma igång med träning sen lilla E föddes. Har lyckats gå ner alla kilo, men har nog lagt på mig några nu. Orkar inte komma igång med träningen nu heller för det är full fart här hemma hela tiden nu med flytt och födelsedagar... Får komma igång med träningen sen efter nästa (om allt går vägarna) barn. Är riktigt sugen på att sätta igång med syskonförsöken snart...

• Fru Bygg

*vinkar tillbaka till Villemoa*
    Håller tummarna för en bra kurva imorgon! Hur mår du annars med foglossningen? Är den under kontroll?

• Fru Bygg

Nu har vi inte börjat med syskonförsöken ännu, tror att vi väntar tills efter flytten, så det är ett tag till. Men när man tittar på hur stor lilla E har blivit så är man riktigt sugen.

• Fru Bygg

Åh, blev så besviken nu. En kompis som jag och E skulle träffa ikväll skickade precis ett sms med återbud. Maken ska jobba över ikväll. E och jag får se till att ha en myskväll ändå, men hade ju sett fram emot en fika på stan med väninnan.

• Fru Bygg

Blev så hungrig och sugen på mat av allt matprat här inne, så nu letar jag upp nya roliga (?) recept på nätet. Ngn som har ngt tips?

• Fru Bygg

Wow ser jättegott ut Villemoa. Den får jag definitivt skriva ut!

• Fru Bygg

Oj, den lät god också. jag fastnade på jamie olivers vaniljcheesecake med hallon precis! Den kanske man ska testa ikväll istället!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans