I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Andbeyond! Det är sannerligen girlpower i den här tråden!
Guuuuu vad kul och roligt och underbart att hon mår bra och har det bra därinne!
Andbeyond! Det är sannerligen girlpower i den här tråden!
Guuuuu vad kul och roligt och underbart att hon mår bra och har det bra därinne!
Jaaaa! *önska önska önska*
Jag tänkte att jag gärna hakar på trenden med en sprallig, viljestark flicka på E.
Jag har namnet i eldskrift på hjärtat.
Förresten skulle en pojke bli en på E också för den delen.
Det luktar väldigt gott i ens hem när man bakar äppelpaj...
Just!
Härligt Ninnis! Då är ett steg till lyckat på resan! Och ni borde kunna få både tillbaka och till frysen tycker jag det låter som! HEJJA!
Flamman, helt kort: Du tänker inte fel. Du tänker rätt. Och du ska dessutom kräva av honom att han går till samtalet. "för visar du inte att du tar det här på allvar så kommer du att få leva med dig och ditt humör alldeles ensam, du trodde väl inte att det skulle bli LÄTT?"
Oh, du kommer att var insatt innan alla gjrot resan klart, tro mig!
Man kan ju aldrig veta något i den här karusellen, men jag tycker det vore märkligt om inte åtminstone två embryon vore toppklass. Och då blir det ju till frysen också.
För oss var det ju 6 ägg varav 5 blev befruktade och av dem blev det sedan två som delade sig vidare och blev "snygga" Då tycker jag att Ninnis och HerrSnobbens embryon borde kunna ge åtminstone något till till frysen. men som sagt, man vet INGENTING förrän man har det svart på vitt.
Varför jag är så fixerad vid frysen? Jaaaa, det är väl för att ska man göra den här jobbiga resan och det är sådan statistik som det är-nämligen att de allra flesta måste gå igenom mer än en IVF, så är det ju oerhört skönt om man har eskimåer och slipper all denna hormonstimulering som inte är någon promenad i parken precis. OCH att ett frysförsök inte kostar i närmelsevis så mycket som en hel IVF.
Oh, sms från EA! Det är visst grönt ljus för att tina eskimåer nu!
Jag smäller av av all spänning!
EA ska tina eskimåer till nästa veka. Jag håller på med nedreglering inför sprutstart. Det är en helt ny IVF jag ska göra nu. Min Eskimå är tinad och försökt med redan och jag hade bara en i frysen. Nu hoppas jag på nya embryon i det här lotteriet. Det blir inte förrän ungefär i månadsskiftet som det står klart hur det hela går med den saken.
EA och Ninnis däremot, kommer ju nu att ruva hur nära som helst i tid!
Flamman, jag är rätt säker på att de där formulären är till för att få en inblick i patientes själv-och sjukdomsinsikt. För de diagnoser du funderar över, så är det väl mer regel än undantag att man faktiskt som en del av det hela saknar insikt.
Så, i det perspektivet är det ju bra att han så att säga målat in sig rejält i hörnet genom att svara sådär tvärsäkert på just det som är kränan i alltihop. Det är ju där han just nu är-i det arga och insiktslösa, där han vill att allt ska vara lala andra idioters fel.
Fortsätter ni göra resan via vården, så lär han bli tvungen att inse att så icke är fallet.
Inget hindrar ju dock att du fördenskull gör anteckningar om just dina iakttagelser och pplevelser!
HEJJA! Bra jobbat där ikväll!
Ja du, det är en evinnerlig tur att du stundom kan garva åt det!
Var håller Aleta hus förresten?