I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hihi! Men nu har du ju hittat den!
Hihi! Men nu har du ju hittat den!
Ja? Det ena utesluter väl nte det andra? Det är få jag velat klippa till fler ggr än min sambo under årens lopp...
Skulle han behöva klippas till så är min sambo isåfall en pålitlig medhjälpare.
Fast jag skulle hellre själv kramas med dig än bry mig något som helst om den däringa doktorn.
Gick alla och la sig nu?
Sov GOTT Heloise-gumman!
Jag är så himla GLAD!
Jo, för sotaren kom ju hit. Den tredje av de som jobbar i den firman. Och mer noggrann, hjälpsam och tillmötsgående sotarpojke KAN det bara inte finnas att uppbringa. Jag tänker aldrig mer låta någon annan komma hit!
Jädrar i havet vad han har arbetat med vårt igentjärade system! Jag med iofs, för vi har bla dragit ut vedförugnen och den var inte lätt. Hans stackars praktikant har också fått anstränga sig.
Jag uppskattar när kunnigt folk kan förklara saker för en utan att de samtidigt för en själv att känna sig som en komplett idiot.
Jag hade kunnat krama honom av tacksamhet, men det lät jag i ett ögonblick av sinnesnärvaro klokt nog bli att göra. Man vill ju inte skrämma iväg honom.
Jag har utöver allt hans jobb, städat ur pannrummet så det känns lite mindre grisigt där. Efter att ha eldat i ca två timmar är de elementen nu varmare än de någonsin blev under hela dagen, kvällen och natten igår.
OCH det ryker inte in.
Kommentarer om att skaffa barn?
shut up or die I say!
Ringa upp igen om några veckor Daa?
Jo ni skulle må då va? TELEFONTERROR är det som gäller. Måndag fm.
Kulla-Gulla?
ååååååååååååå nostalgi och barndom!
När jag lekte Askungen en gång så hällde jag ut en hel skurhink med väldigt såpigt såpvatten på golvet. Iofs i badrummet, men ändå med lite väl mycket inlevelse tror jag min mamma tyckte. Att döma av den arga rösten vill säga.
Daa, "Jatack jag förväntar mig att bli uppringd av denne handläggare SNARAST eftersom det här inte är något som kan vänta."
På måndag är det på´t igen och vägra ge dig! "jo, jag skulle bli uppringd, men det brådskar så nu ringer jag, Koppla mig till en handläggare!"
Din chef orkar jag inte ens tänka på utan att få höjt blodtryck.
Ja DET fnurade jag på vad det var jag hade missat igår. Puerto, hihi!