Ninnnis skrev 2010-10-19 12:09:54 följande:
Men det måste ju vara jättebra att Elise verkar starkare! Heja! Hoppas hoppas hoppas hon är så frisk och stark som jag tror hon är...Undrar förresten hur det gick med Heloises snitt? Det skulle väl kollas igår?
Heloise behövde inte ta uppsåret, men skulle kolals idag igen om jag inte minns fel från gårdagens mess.
VUL gick bra "allt såg perfekt ut"
Jag tycker inte det är alls konstigt att du mår bra i ruvningen. Du vet ju nu att ni för en end jäkla gångs skull har chansen på riktigt, till skillnad från när ni bara trodde det, eller hur?
Första inseminarieväntan var mest spännande minns jag det som. Det var med tiden som allt blev tyngre och mer ångestladdat. Och ingenting slår IVF-ruvningen, fast jag väntat fem gånger efter inseminarium innan dess och för det i flera år hemmavid.
För dig är ju nu detta första chansen. För mig är det bland de absolut sista. Så jag vågar inte ens tänka klart tanken "OM det skulle lyckas" Jag jobbar mest med tankeprocessen att jag kommer att vara tvungen att klara av att hantera ännu en besvikelse och därmed också gå in i fasen att "nu är det här över och det var ett barn det blev"
Fast nu är det ett steg i taget, precis som förra gången. Först ska vi se om där kommer att bli några folliklar alls den här gången.