• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-10-26 11:36:28 följande:
    Ninnis: det är så roligt! Ninnis: det är så roligt! Nu blev det jag skrev två gånger, men jag känner att det inte gör något. Skriver det en gång till. Ninnis: det är så roligt!

• Ninnnis

Flamman, Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag hoppas att han tar sitt förnuft till fånga innan det är för sent. Detta tyder ju bara ännu mer på att han verkligen behöver de här samtalen och den här hjälpen. Måtte han bara inse det själv...

• Ninnnis

Tack för grattis Dfk och Bruttan också! Tack alla som har hållt tummar och grattat

Ni betyder jättemycket, men det hoppas jag ni vet?

• Ninnnis

EA, jag känner också igen dina tankar till punkt och pricka. Så mycket tid och energi jag har lagt på att vara ledsen över att vi kanske aldrig kommer att kunna få barn. Nu har vi ju nått en milstolpe i vår resa, men tyvärr har vi ju inget facit. Ingen av oss.

Jag hoppas också att du stannar hos oss hela vägen och luftar alla tankar, positiva som negativa. Du ska inte behöva vara ensam med dina jobbiga tankar! Och jag står standby med både inbox och sms, det vet du! Precis som du har gjort för mig.  

• Ninnnis

Fru E skrev 2010-10-26 14:39:24 följande:
    Men vad söta ni är

Söt kan du vara själv För det är du!

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-26 14:40:56 följande:
    Ninnis: hälsosamtal är en relativ ny företeelse som de började med förra året har jag för mig. Minns inte att jag hade ett hälsosamtal när jag väntade Moa.

Det verkar variera mellan olika landsting också? Det känns lite tidigt att boka samtal med BM redan i vecka sex, men det är väl iofs bra att få rätt info så tidigt som möjligt. Overkligt är det i alla fall  

• Ninnnis

Blommis, var det på torsdag du skulle göra VUL? Eller var det imorgon? *förvirrad*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-26 16:52:41 följande:
    Ninnis, tänk för att om inte så värst länge kommer du att kunna dansa runt på vardagsrumsgolvet med ett litet pyre och sjunga med:www.youtube.com/watch-GUUUD vad sotis din hund kommer att vara!

Åh!

*går och pussar lite på vovven i förebyggande syfte*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-10-26 16:17:14 följande:
      På torsdag! Och nu ringde de från CvL också och instruerade själva också om just Menopurdosen och att det ska vara nytt blodprov på torsdag med, så man ser stegringen. Utifrån det blir det beslut på ifall det ska vara menopur även på fredagen.

Jag tror fortfarande att Menopur är grejen för dig. Färre men bättre 

• Ninnnis

Men oj, vad härligt, Panzer! Vad skönt för er att komma "hem". Hoppas Elise får en behaglig flygtur Och att det går bra för den andra lilla bäbisen som behöver mer vård...

Krama Heloise från mig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans