I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
"ni väl dra norrut hela trion" är det jag försöker få ur mig, med begränsad framgång.
"ni väl dra norrut hela trion" är det jag försöker få ur mig, med begränsad framgång.
Hur länge brukar man i genomsnitt tvingas ha sitt barn på neo öht? Finns det någon god chans att ni får fira familjen HeliPanzers första jul hemma i smurfhuset?
Andbeyond, skit i skolan! Det är här de viktiga grejorna händer! Du måste hänga och berätta om sparkar! Vilken vecka är du i nu? När är BF?
Flamman, näääe, det är Elise som ska flyga!
Follikelboom! Det låter ju helt brutalt!
men hoppas!
Eller pop pop pop kanske. Som follikelpopcorn.
Ninnis, jag frågade mi massör om det där en gång. Hon sa att det är så vanligt med mf och att när kvinnor börjar nojja om varför det blev mf, så är det inte roligt att var massören som får skulden. Därföe är det många som inte ens vill massera ny-gravida, som hon sa.
Men nacke/axlar/armar och så bord väl verkligen inte vara någon fara?
Aleta, Men FY vad läskigt! När är de klara? Behöver ni komma hit och låna vårt hus? Vi ska ändå bort nästa vecka ju!
Förresten behövs din lokalkännedom i granntråden.
Hihi!
Ja gasa Lanovia!
Lanovia, tja, eller så bara skiter ni i att skydda er, lever era liv och behöver kanske inte ens tänka nå´ vidare på allt det där, utan resten av livet tar upp allt space. Det är nog bara bra!