• Ninnnis

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Daa skrev 2010-10-27 18:38:45 följande:
    Hej. Jag slog på datorn för att kommentera en massa, men nu står det stilla i huvudet och jag sitter mest och klipper med ögonen. Maken sitter bredvid och ler och säger att jag är jättesöt när jag är jättetrött.

Jag är övertygad om att han har helt rätt

• Ninnnis

Daa, bra att FK äntligen verkar få tummen ur!

Bruttan, för trilskande ärkeas, men för marschallfixande make.

• Ninnnis

Villemoa, var det idag det var vändningsförsök? *förvirrad*

I så fall - Vänd dig nu, söta lilla Puerto!

• Ninnnis

Villemoa skrev 2010-10-28 09:08:52 följande:
      På tisdag är det dags!

Aha! *noterar i minnet*

Kom igen nu Puerto! Rotera!

• Ninnnis

Oh, Blommis är grön! Tänkte precis skicka ett sms till dig, vännen, men nu hoppas jag på rapport här istället. *hoppashoppashoppas*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-10-28 11:40:04 följande:
    Hej Ninnis! *vinkar och viftar*

Hej FinDaa! *vinkar tillbaks*

• Ninnnis

Blommis, jäkla skit!

Jag ska inte komma med några klämkäcka glada tillrop, utan jag ger dig en stor KRAAAAM!

Jag måste dock bara inflika att fyra fina foilliklar som har vuxit till sig tills på tisdag är ju faktiskt inte fy skam.

Kram igen!

• Ninnnis

Fru Bygg skrev 2010-10-28 11:57:40 följande:
    Ninnnis, ja till BT-fika snart. Du kan väl bara helger va, eftersom du jobbar?

Ja, men eftermiddagar funkar också bra. Jag slutar kl.15 ganska ofta.

• Ninnnis

Hvidbrud skrev 2010-10-27 18:14:37 följande:
    "att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag."

Jag glömde kommentera det igår, så himla klokt! Det ska jag försöka leva efter

• Ninnnis

Jag förstår att det känns skit, Blommis. Jag minns ju bara hur jag kände när vi fick beskedet att det inte blev några eskimåer. Trots att förnuftet egentligen säger något annat så kan man bara inte uppbåda någon form av hoppfullhet. Det är så mycket väntan, ovisshet och kast mellan hopp och förtvivlan i den här karusellen. Det är inte konstigt att man förlorar både hoppet och förståndet ibland.

*kramar hårt, bäddar ner dig och gör så att huvudvärken försvinner bums*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans