I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Vi hann bara in en snabbis på IKEA, vart sena och så skulle vi ju på hockeyn, får åka dit en till gång Jag behöver egentligen inte nått alls, men jag vill ha en hel del
Imorgon ska vi på kräftskiva hemma hos svärisarna, det blir säkert jättekul, om vi kan hålla oss ifrån ämnet "Heloise pappa", det är ett väldigt populärt ämne i min ingifta släkt och pappas tillkortakommande ska alltid diskuteras och stötas och blötas. Nått som kan förstöra vilken kväll som helst. Iofs är Panzer snabb som en kobra med att säga ifrån, jag hinner inte öppna munnen ens, men det är jobbigt iaf. Jag vet att han är helt värdelös, men det är mitt problem, min börda och jag väljer själv vem jag pratar med om det här, det har de lite svårt att respektera. Men det här påverkar inte dem, jag ber inte om hjälp, lånar inte pengar, ringer inte och gråter hos dem etc. Men det blir säkert kul, Panzers syrror är också väldigt duktiga på att säga ifrån, jag känner mig som en mö i nöd, med massor med riddare
På lördag ska vi på 30årsfest, mkt fester blir det för vår del Får se hur länge jag och Jullan orkar hänga med, jag siktar på midnatt men stupar säkert redan vid elva haha.
Blomman: det är så mkt som är fel med den där anmälan så jag blir fan i mig mörkrädd!