Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Kämpa Elise, protestera mera, visa dem tjejen bara!!  Du är en kämpe, det vet vi ju alla ♥!

Daa: så skönt att allt verkar bra med busungarna :-9

Blommis: till ett perfekt VUL! Ett steg i taget. Stor kram

Nu är det så många tummar som ska hållas här att mina två inte räcker till *försöker knipa med tårna också*

Fru E, Ninnis, Blommis, HeliPanzerfamiljen, Villemoa, Fru Sy, Daa... ja det är säkert nån jag glömt också... förlåt i så fall   Jag kniper åt tummar och tår för alla då!

• Norrskensflamman

Lílla K är på dagis idag, var feberfri hela dagen igår och imorse. Så nu hoppas vi att vi avverkat höstens alla förkylningar.

Igår var jag så trött att jag somnade kl. 21 på sängen och maken fick ruska mig för att jag skulle kliva upp och borsta tänderna och klä av mig Han kanske trodde att jag vilat upp mig så vi hade kunnat mysa... men jag somnade i samma stund som jag la huvet på kudden igen. Ja,ja, det får han ta.

Igår säger lilla K att pappa glömde göra lunch till mig" Jag blev helt förskräckt. Det är en sån grej som h"an verkligen kan glömma, när han har något annat projekt på gång. Fan, det känns så jobbigt att man måste dubbelkolla såna grejer. Alltså, han är inte oansvarig egentligen, men han hyperfokuserar på en sak och glömmer allt annat runt omkring. Det är sånt här som jag hoppas vi kan få hjälp med också. Att han ska kunna välja ut vad som är viktigt att fokusera på, vad som måste göras i första hand för att sedan kunna fortsätta med annat. Nu har han ju inte så där vansinnigt mycket att göra förutom sin sjukgymnastik då och lite problem med pappan som han försöker lösa via telefon. Så jag vet verkligen inte vad han var upptagen med igår. Men lilla K sa att "jag fick gröt och en smörgås av morfar när pappa var på ljusbehandling" så hon hade inte svultit i alla fall. LIllskruttan. Dags att lära henne mammas mobilnummer känns det som :-/

• Norrskensflamman

jag kan fortfarande inte smälta TVÅ (2) års kötid till ADHD-utredning!!!
    Undra sa flundra om det är samma i andra landsting?!

• Norrskensflamman

jamen just det, det var ju det jag glömde: Bruttan! Så skönt att poletten trillat ner för maken och att han nu tar tag i det och går med på att uppsöka läkare! Helt suveränt. HOppas det går bra där.

ÅH, jag kan inte sluta tänka på lilla Elise med sin pussmun. Goa, finaste lilltjejen ♥ med finaste, finaste mamman o pappan.
    Heloise, du är klok och stark.

• Norrskensflamman

muggles skrev 2010-10-19 15:25:22 följande:
    Jaha, och den var ju lätt (NOT)! Hur 17 kommer man ihåg den kombinationen?!

Jag försöker göra hjärtan minst tre gånger om dagen, så att jag inte glömmer

Här får du ett av mig ♥

• Norrskensflamman

Näe Ninnis!!! Fy så tråkigt   Men loppet behöver ju inte vara kört ändå. Det kan ju vara The Egg som du har inom dig nu. Förstår dock att du blir nedslagen, det såg ju så himla bra ut tidigare. Jäkla skit också.

Här får du en bamsekram och ♥ från mig. Gummelumman, ge inte upp hoppet än!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans