I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Sedan berättade killen att han precis flyttat till orten. Ja, jag kan knappast tänka mig ett bättre sätt att komma in i gemenskapen än att uppsöka en kör
Sedan berättade killen att han precis flyttat till orten. Ja, jag kan knappast tänka mig ett bättre sätt att komma in i gemenskapen än att uppsöka en kör
Maken har lagt ungarna ikväll. Nu ska jag gå och duscha och sen skiter jag i tvätt och räkningar och dammråttor. Jag går och lägger mig. Ska försöka locka med mig maken. Han verkar kärvänlig ikväll. Om han bara kan slita sig från fotbollen...
Just det! Idag har jag gjort något som jag borde gjort för länge sen: Bokat tid för 1) Massage med lite inslag av Ansiktszonterapi 2) Bokat tid för NuSkin ansiktsbehandling.
Vi har en rejäl friskvårdspeng på mitt jobb och jag har fem gånger kvar på 10-kortet jag köpte, så nu ska jag slösa lite tid på mig själv. Det är dessutom gratis för mig, förutom att jag får kompa/flexa, mäh va fan
*funderar vidare*
Maken åker iväg en sväng nästa helg. Läge för tjejfest tycker jag. Hemma hos mig. Vad kan man göra för enkel, snabblagad, god mat som inte kostar skjortan.
Förra året ,vid den här tiden hade jag tjejfest (med några andra tjejer då) och då käkade vi tacos och det var så gott och kul. Enkelt.
Kanske man skulle köra på det?
Tacos och så kanske jag ber Oriflamekonsulten komma hit och ha lite visning av nya produkter och sånt? VAd tror ni Jag har inte sålt på ett tag, men man kanske skulle ha en nystart nu...
Så nu vet du var jag bor då Bara därför är jag beredd att omvärdera iPhone
Grejen är den att vi brukar vara en typ 12 hysteriska tjejer (ryska). Hos de andra har alla haft med sig nåt som vi ställt på bordet. Zakuzki på ryskt vis. Olika sallader, inlagd svamp, piråger och sånt. Så bordet är fullt med en massa olika smårätter som man plockar.
Tacos behöver man bara fräsa färsen (eller kyckling), värma bröden och skära lite grönsaker och langa fram lite såser. Och bordet blir fullt med mat att plocka och umgås kring. Eller så kör jag på knytis som vi brukar. Det kanske blir bäst. Om Oriflamekonsulten kommer får hon smaka rysk, underbar mat