Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis: Åh, så underbart om det håller i sig *håller andan och kniper igen ögonen och hoppas, hoppas*

• Norrskensflamman

*nynnar* Jag har haft trådbesök, jag har haft trådbesök

Allra finaste Daa med Skäggmannen (som ju inte alls är skäggig visade det sig) och Axel o Fälga i magen

Hoppas ni kom hem hela och välbehållna och att du får vila nu efter det påfrestande IKEA-besöket och besöket hos oss

Makan var på sitt mest sociala humör och väldigt pratsam! Han tyckte det var jättekul att ni kom förbi. Det tyckte jag också såklart! Hoppas mammakläderna passar.

Kram!

Fru E, en kram till dig också. Beklagar sorgen   Fy, så tråkiga nyheter.

Heloise: Härligt med en ilsken Elise som visar att hon minsann inte tolererar vad som helst. Det är go i den tjejen, då får läkarna misstänka vad de vill, jag tycker hon varje dag bevisar att hon är en alldeles förträfflig tjej som vet när det är dags att protestera.

• Norrskensflamman

Ja, T o K såg vi dock inte så mycket av, de var lite upptagna med sin kompis som var på besök.

Innan ni kom så hade vi ännu mer folk hos oss. Makens kompis med styvdotter var här då. Så vi har haft folk här hela helgen. Därför ligger jag återigen efter med städningen... Men visst inte märktes det? *hrm, harklar mig och flackar med blicken*

Men, men så där rörigt är det jämt hos oss,så det är inget att hymla med. Konstigt nog kommer folk ändå på besök och verkar trivas HOppas ni också trivdes och kan tänka er att svänga förbi på en kopp kaffe eller en grillkväll nån gång framöver

• Norrskensflamman
    Daa skrev 2010-10-24 19:39:55 följande:
    Jag ska bara inflika att jag håller med Bruttan om Villemoa. Och Villemoa om Bruttan. Fjälltjejerna är något extra.  
    Och tjejerna från Norraste Norr går inte heller av för hackor. Daa med fina magen t ex
  • Norrskensflamman
    Daa skrev 2010-10-24 19:51:10 följande:
    Jaa, vi trivdes bra! Tyckte inte det var rörigt, utan snarare sådär som det ser ut på ett ställe där folk lever och rör sig. Hemtrevligt. Mysigt. Välkomnande. Kommer ni förbi oss på en kaffe kommer ni att märka att vi har liknande organisation på våra prylar.
    Ha ha! Vi kommer förbi och inspekterar, var så säker Maken tyckte Skäggmannen var jättetrevlig, och att du är det, det visste han ju redan
  • Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-10-24 19:50:31 följande:
    .Men du, lägg bort den känslan och lita på att vi andra gläder oss med dig!
    Håller med Blommis!!

Jag gläds åt ALLA plus här i tråden! Och Ninnis, du är verkligen värd ett fett plus

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans