I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ninnis: Åh, så underbart om det håller i sig *håller andan och kniper igen ögonen och hoppas, hoppas*
Ninnis: Åh, så underbart om det håller i sig *håller andan och kniper igen ögonen och hoppas, hoppas*
plus+plus+plus+plus+plus+plus!!!!!!!!!!!!!!!!1
*nynnar* Jag har haft trådbesök, jag har haft trådbesök
Allra finaste Daa med Skäggmannen (som ju inte alls är skäggig visade det sig) och Axel o Fälga i magen
Hoppas ni kom hem hela och välbehållna och att du får vila nu efter det påfrestande IKEA-besöket och besöket hos oss
Makan var på sitt mest sociala humör och väldigt pratsam! Han tyckte det var jättekul att ni kom förbi. Det tyckte jag också såklart! Hoppas mammakläderna passar.
Kram!
Fru E, en kram till dig också. Beklagar sorgen Fy, så tråkiga nyheter.
Heloise: Härligt med en ilsken Elise som visar att hon minsann inte tolererar vad som helst. Det är go i den tjejen, då får läkarna misstänka vad de vill, jag tycker hon varje dag bevisar att hon är en alldeles förträfflig tjej som vet när det är dags att protestera.
Makan? Maken menar jag förstås. Makan är ju jag, och jag är nästan alltid på soligt humör!
*vinkar till Daa* Vi måste ha loggat in samtidigt!
Ja, T o K såg vi dock inte så mycket av, de var lite upptagna med sin kompis som var på besök.
Innan ni kom så hade vi ännu mer folk hos oss. Makens kompis med styvdotter var här då. Så vi har haft folk här hela helgen. Därför ligger jag återigen efter med städningen... Men visst inte märktes det? *hrm, harklar mig och flackar med blicken*
Men, men så där rörigt är det jämt hos oss,så det är inget att hymla med. Konstigt nog kommer folk ändå på besök och verkar trivas HOppas ni också trivdes och kan tänka er att svänga förbi på en kopp kaffe eller en grillkväll nån gång framöver
T o K är också rätt söta Säger jag som är heeeeelt opartisk
Jag gläds åt ALLA plus här i tråden! Och Ninnis, du är verkligen värd ett fett plus