I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Det är bara att inboxa det
Lite kul är det att Puerto har BF på Moas namnsdag OCH min bästa kompis födelsedag!
Det är bara att inboxa det
Lite kul är det att Puerto har BF på Moas namnsdag OCH min bästa kompis födelsedag!
Härligt!
Blommis: ha en underbar dag!
lanovia: gissade på att du skulle tippa på den 15:e
Stackars lilla E som har svårt att sova och har ont i magen!!
Jag skulle inte titta på makens konto, det är ju alltid roligt med överraskningar!
Här i Sthlm låter de en inte gå över tiden mer än två veckor så 9:e blir nog för sent som tur är
Om ni vill ha chansen på äran och första SMS:et Leksi, lanovia och Hvidis så behöver jag era mobilnummer. Annars blir det bara äran men det är ju inte fy skam det heller
Hvidis: tänkte inte på att det var 9 november du menade.. Snacka om att man är lite snurrig
Blommis: kram! Trösta dig med att Robinson går i repris i helgen.
Först och främst;
Fru E: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS till dig och Herr E!!! Vilka UNDERBARA nyheter!!!
lanovia: tycker att de andra sagt så bra saker om det där med vad man känner och jag håller med dem. Håller med dig också.
Skönt att det känns lite lättare för maken också, att han vet att hjälpen finns nära! Jobbigt också med ditt moment 22, har du kommit på en lösning?
Javisst känns det konstigt att säga Puerto om en tjej men du vet ju att det finns undantag till alla regler i språk Det känns lika konstigt att säga el agua
Ninnis: jag har nu en gravidförsäkring från Folksam som sträcker sig ända tills bebisen blivit sex månader. Hade likadant med Moa och när hon blev sex månader valde vi en barnförsäkring istället.
Bruttan: måste verkligen fnissa åt Fjällmannen-Saida och alla roliga uttryck!
Blommis: är så nervös för er skull att jag håller på att spy!!! Hoppas verkligen att ni snart får tillbaka THE GOLDEN EGG!!! Extra kramar får du också för att svårmor är en knepig en!
Flamman: blir så ledsen när jag läser hur maken beter sig! Vet att han har sina svårigheter och problematik men det är jobbigt att läsa att du mår så dåligt speciellt när jag inte kan ge dig en kram! Vill för allt i världen inte att du ska sluta berätta om ditt, hör du det! Vill hjälpa till så gott jag kan! Många kramar