• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Bruttan och Heloise: klart man kan ha samma betting-datum som de andra

Här kommer betting-listan;

9 nov Hvidis
    10 nov Fru Sy & Heloise
    14 nov Blommis & Bruttan
    15 nov lanovia
    17 nov Ingis
    18 nov Flamman
    20 nov Daa
    25 nov Ninnis
    1 dec leksi

Har jag glömt någon så lägg gärna till er!

Ingis & Ninnis: om ni vill vara med och tävla om förstapris så behöver jag era mobilnummer

• Villemoa

Ja, just det. Har haft molvärk/mensvärk i omgångar sen 7.30 imorse som sitter i en stund. Första gången jag haft det hittills och det behöver ju inte betyda nåt, kan ju fortfarande ta flera dagar. Men jag hoppas att det är på G snart!

• Villemoa

Visste väl att jag hade glömt nåt!

Heloise: hurra för duktiga lilla Elise och grattis på 1-månadersdagen! ♥
    Tycker också att ni tagit rätt beslut angående katterna även om det är jobbigt förstås. Elise är viktigast. Kram

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-11-05 13:40:00 följande:
      Förvärkar?

Ja, det känns som det eftersom magen blir stenhård varje gång jag får en molvärk. Man tycker ju att man borde känna igen detta vid det här laget eftersom jag har gjort det förut men minnet är kort.

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-11-05 14:04:19 följande:
      Det är kanske tur, annars hade man kanske inte velat ha fler barn än ett, om man mindes förra förlossningen i detalj...

Jag minns den som igår. Men den var inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara. Det är mer nervöst den här gången eftersom jag vet hur j-a ont det faktiskt gör....men ut ska den!

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-11-05 14:13:30 följande:
      Japp, en son född 1984.

Se, det hade jag ingen aning om! Men nu vet jag

• Villemoa

Ninnis: apropå att du somnar tidigt om kvällarna. Det gjorde jag också med Moa och Puerto i början. Brukade allt som oftast slockna i soffan runt 19.30-tiden.

• Villemoa

Soldemor skrev 2010-11-05 14:19:25 följande:
      Nej, det är inget jag skyltar så väldigt mycket med, vi har ingen kontaktt idag.

Vad tråkigt. Skulle inte låtit så glättig i mitt förra inlägg känner jag, hoppas du inte tog illa upp!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans