• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Fru sy skrev 2010-11-05 16:23:41 följande:
    Vi skulle behöva lite förslag på vad vi kan kalla den lill* i magen. Känns så tråkigt att kalla den för "magen" hela tiden, men vi kommer verkligen inte på något... Så om någon har ett föslag mottags det gärna

Pyret kanske? Med tanke på att vår numer är Puerto

• Villemoa

Nu blir det Sibylle-burgare här och efter det en panodil för att se om molvärken försvinner. See ya later!

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-05 16:25:08 följande:
    Villemoa: Om nu lillasyster dyker upp på en annan dag än vad någon av oss gissat... då messar du någon av oss va? Så vi inte behöva sitta här och undra var du håller hus.

Klart jag gör! Jag messar när det blir dags att åka in, kanske uppdaterar här också om jag hinner.
    Kan meddela att molvärken tilltagit i styrka men jag har tagit en panodil så vi får se om det släpper eller inte.

• Villemoa

Fru sy skrev 2010-11-05 16:26:50 följande:
      Skulle inte det kännas konstigt då, Puerto har ju ändå varit Pyret ett bra tag innan?

Skulle inte kännas ett dugg konstigt för mig iaf.

• Villemoa

TinkerBelle skrev 2010-11-05 17:20:15 följande:
      :-O oj är det bebis pågång?Har smyg tittat på alla inlägg där ni slår vad om datumet. Undrar just om lillan kommer ännu tidigare. Blomman - håller tummar och tår så det knakar. Långsamt är bra! Hellre sakta och rätt än fort och fel.

Själv tror jag att lillan kommer senast nu på söndag

• Villemoa

TinkerBelle skrev 2010-11-05 17:41:09 följande:
      Jag tror nog som du.

Du vill inte dra till med ett datum då så du hamnar på betting-listan?

• Villemoa

Klart vi fattar Blommis! Klart att du vill vara en av dem som får plus. Jag hoppas INNERLIGT att du ska få ditt efterlängtade plus!!! Nu kanske jag går händelserna långt i förväg men när är testdag? på dig!

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-11-05 18:00:56 följande:
    Villemoa... jag vill ha ett mess när du åker in Och när Puerto kommit ut

Klart du får!

Och inte ska du be om ursäkt för att du inte kommenterat, så kan det vara ibland!

• Villemoa

Här är jag!!

Hade molvärk hela kvällen igår men lagom till läggdags försvann den och idag har jag inte haft nån värk. Känns ändå som om det inte är långt kvar nu och snart har vi Puerto här

Har idag varit och shoppat lite med lilla familjen, ätit gott och så. Nu ska det bara softas

• Villemoa

Heja lilla blomembryo!!

Heloise: ja usch vilken jobbig dröm! Hoppas snart ni får ta hem Elise! Kram

Ingis: jobbigt med praktgräl men ibland är de nödvändiga. Kram

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans