• Villemoa

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnnis skrev 2010-11-08 11:16:03 följande:
    Lugn, Villemoa, det är länge till den 25:e

Fullt så länge hoppas jag slippa gå! Inte för att jag inte vill att du ska vinna utan för att det är så tungt!

• Villemoa

Fru Sy: vad skönt att jobba halvtid så du hinner vänja dig. Gulligt med blommorna också. Apropå vattengympa så är det jätteskönt! Tror inte magen behöver ha nån särskild storlek.

• Villemoa

dfk: mat är mat, färdigt eller made from scratch. Om gubben protesterar så kan du ju be honom laga mat

• Villemoa
    andbeyond skrev 2010-11-08 18:33:26 följande:
    Tack för att ni är så söta och gläds med mig Puss på er!
  • Villemoa

Som tur är bröt Moas feber aldrig ut så det blir dagis imorgon. Hoppas bara vi klarar oss från sjukdomar! Har precis sett "Ung och bortskämd" på Svt 1 och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

• Villemoa

God morgon! Här blåser full storm tur vi har nära till dagis för det är inte kul att behöva gå ut i sånt väder. Inga känningar what so ever så vi får se om Hvidis prickat rätt, än finns det ju gott om tid Ha en bra dag alla!

• Villemoa

Fru E: jag har färgat håret som vanligt while on the bang och det har inte gjort nån skillnad. Nog för att hårets kvalitet ändras under grav. Min frisör hade iaf aldrig varit med om några skillnader under sina 20 nånting år i branschen.

• Villemoa

Fru E: javisst är det skönt att alltid höra efter med någon! Jag är helt övertygad om att du kommer bli jättefin i håret!

Flamman: vad härligt med en make med betydligt bättre humör! Och, vilket framsteg att berätta för gubbarna på jaktkursen att han tycker det är lite svårt!

Fru Sy: jag röstar också för "Knappen", vilket bra förslag Ingis!!

Ingis: vad duktig du är som kommit igång att träna!
    Och, trådträff skulle vara himla trevligt!

dfk: ja jisses vad det blåser! Kan tänka mig hur mycket det blåser hos dig med tanke på hur mycket det blåser hos mig  Jag hoppas jag inte blåser bort när jag ska hämta Moa på dagis vid 13.45!

Lyssna på det här, visst låter det gott!

Saffransmums och mjuka pepparkaksmums! Har precis fått en tidning jag prenumererar på och där finns massor med recept inför julens bak. Jag undrar om jag inte skulle ta och baka dessa två recept vad det lider. Bästa är att båda görs i långpanna, hur smidigt som helst!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans