I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Nej, han var nog bara glad att se kvinnfolk på Bilprovningen och så var det ju fredag och allt... antar jag.
Nej, han var nog bara glad att se kvinnfolk på Bilprovningen och så var det ju fredag och allt... antar jag.
Vinet var slut Villemoa Maken tyckte visst det var ett gott vin... Nåja, jag går och tar mig en kopp te med Rigabalsam istället. Tar i en extra skvätt för dig också!
Kanoter säger jag.
Kul å se dig Im Yours Kika in lite oftare vetja
Villemoa: Nja, jag kanske överreagerar. Karln kanske bara ville vara trevlig. Han blev nog mest smickrad över att jag lät honom känna sig duktig och att jag intresserade mig för hans jobb och yrkeskunskap. Men jag måste erkänna att jag är expert på det där: "Du som vet och är expert, hur är det egentligen med spindellederna...." eller vad det nu kan vara.
Och så lite det där med oskyldig, dum, blekt, blondin: "Oj, varför bökar du med baksätet? Säg inte att jag hade glömt ta fram bälteshållarna... OJ, förlåt så mycket. Jag visste att det var nåt jag hade glömt..."*ser skuldmedveten ut, tittar under lugg och biter mig i underläppen, varpå jag lyser upp och utbrister:* "Men triangeln kom jag ihåg!!!" Ja, det är klart gubben smälter och börjar garva.
Heloise: Ja vad är vitsen med att hålla på och tjorva med öronsnäckorna som ändå är för stora. Det är ju inte så att öronen växt megamycket på ett dygn och helt plötsligt ryms propparna i öronen! *skakar på huvudet*
Hoppas, hoppas att ni får en dag snart med bara babymys och närhet och familjekärlek.
Lanovia; så skönt med lite hjälp. Vad bra att du styrde upp där. Hoppas maken din inser vilken guldklimp tilll fru du är!
Villemoa, Ja Puerto var ett bra arbetsnamn. Du kan väl döpa henne till nåt spanskklingande? Eller har du också ett E-namn på lut
Puss på Puerto som ska vända sig precis lagom innan det är dags!
*pustar ut* Geir fick vara kvar i Idol!
Skönt att dina sår läker bra nu i alla fall. Stor KRAM till dig!
*Gör en E-våg*
Jag hoppas så att min bästa väninna ska komma och bo hos oss med sin dotter de tre sista dagarna innan de åker iväg till fjärran land i fem månader.
Hoppas, hoppas, hoppas!! Både jag och maken vill rå om henne och tösen (som är min T:s bästis) innan de åker. Sitta och snacka med levande ljus och ett glas rött, filosofera och reflektera och mysa.
Nä, puss o godnatt på er. Jag går och nannar. Over and out från Kemi fyr höll jag på att säga, men det var nästa fyr på kartan, vår ligger som nordligaste fyr i Bottenviken, på svenska sidan. Lyssna på sjörapporten nån gång hörni
Skepp å hoj!
♥