I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Jag mår bra tack. Det är vagitorier av sorten progesteron som ska up tre ggr/dag här.
Tycker största problemet är att de vill åka ut igen innan man ens hinner ut från toa. Alltså tar jag dem morgon*ligger kvar*, em *sätter mig omedelbart*, till natten*ligger kvar*
Jag är lite sådär öm eller mör eller vad man ska säga i hela tjejmagsregionen, vilket jag mest tänker på som ett resultat av allt hormonande och säkert rätt svullna äggstockar etc.
Den här gången fick jag runt ÄP GRYMT ont i bröstvårtorna, vilket jag inte alls fick första IVF:en, och de är lite mma än, men det börjar gå över.
TRÖTT är jag, men det tror ja är ör att jag slappnat av efter mardrömmen den senaste tiden, för jag inser att alltsedan de sa att det bara var tre blåsor och då höjde dosen, så har det varit en otrolig oro.
Första gången kunde jag mitt i nervoiteten glädjas åt att varje steg hela tiden gick så bra. Nu kändes det bara helt vidrigt och all kraft gick åt till att bara stå ut.
Så när det där nu var överstökat, kom tröttheten. Och en liten tendens till förkylning.
Oj vilke utläggning! Jag skulle ju säga att jag mår bra!