• Soldemor

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Tack, är såå glad!

• Soldemor

ingenjörsbruden skrev 2010-10-05 15:22:56 följande:
      GRATTIS! När ni väl kommit till rätta så får vi ta en fika på stan! Jobbet ligger mitt i smeten!

Ja, det gör vi. Finns ju så många trevliga ställen runt omkring där!

• Soldemor

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 08:33:57 följande:
    Blommis: Jaaaa det är ju dags att fira tråden! Jag trillade in på BT dec-07 eller jan 08 när jag började planera frieri o sen bröllopet....jisses det är ett tag sen! Delad glädje är dubbel glädje.

Kommer ihåg när du planerade frieriet! Då började jag också hänga på bt!

• Soldemor

Var fortfarande i paralyserat chockstadium i går kväll. Både med tanke på lägenheten och allt som ligger framför oss, och kanske framför allt med lilla Panzerfamiljen. Känns så gott att läsa Blommans uppdateringar. Hälsa dem att jag (och andra med mig) fortsätter att be!

• Soldemor

Fru E skrev 2010-10-06 11:27:13 följande:
    Ingis-jobbar du inne i staden L? Jag sitter där en dag i veckan eller så fram till nyår när de så snällt tvångsförflyttar oss till M mutter mutter Ninnis-jo och framför allt tunga nä nästa vecka ska ALLT vara klart så just nu är det lite kaotiskt att hålla reda på alla detaljer som jag ska få till

Jag jobbar inte där - men snart booor jag där!   (kunde inte låta bli!)

• Soldemor

Fru E skrev 2010-10-06 11:47:40 följande:
    Soldemor-bor ni långt ifrån idag? Ingis-*klappar händerna*

Sisådär 1,5 mil utanför stan'! Österut!

• Soldemor

ingenjörsbruden skrev 2010-10-06 12:00:55 följande:
      Hmm jag bor 1 mil österut....o staden D.

Varför känns det som om vi bor på samma ställe?

• Soldemor

Fru E skrev 2010-10-06 12:17:15 följande:
    Soldemor-jamen då har jag nästan varit i dina krokar om det är samma som hos Ingis

Misstänker starkt det. Finns en VÄLDIGT gammal kyrka här, som precis har jubilium m biskop och allt...

• Soldemor

passionsblomman skrev 2010-10-06 12:58:43 följande:
    Men my GOD vad många sidor! Det tar för lång tid att läsa ikapp för att jag ska kunna missunna er detta så:Jag har den stora äran att i mitt galleri presentera Elise, fotad av pappa Panzer kl 23:12 den 4/10, dvs endast en timme efter att hon kommit ut!Hon finns i mappen "för medlemmarna i min adressbok" och Heloise hälsar att båda trådarna så gärna får se henne, "för vi är så stolta över henne", så om du är trådis, försöker titta men inte ser, -hojta till så jag kan lägga till dig i min adressbok! Det är några stycken att hålla koll på i de här två trådarna...

Jag ser bara blommor där!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans