I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ohh var roligt med trådträff!!! Det lär nog yttras ett o annat ord där ja...
Hur många BTare har du nu träffat irl, Blommis?
Ohh var roligt med trådträff!!! Det lär nog yttras ett o annat ord där ja...
Hur många BTare har du nu träffat irl, Blommis?
Altea: Jag är osså sugen att vara med på chokladbeställning till jul. Perfekt present till makens faster o till oss osså....hehehehe
Ni som har recept på mjölkfri-smörgåstårta.......skulle ni kunna vara gulliga o inboxa mig dem??
Mamma är laktosintolerant....men äter gärna någon ostskiva ibland (?) så ja...ehhh....men formfranska funkar bra har jag lärt mig..... o majonäs är ju osså ok.....köper någon laktosfri-creme fraisch o gör någon röra till henne.
Övriga smörgåstårtor köper jag..... Det blir en räk o laxtårta o så blir det nog en liten med skinka o ost.....det finns faktiskt personer som inte gillar räkor....men jag kännr inte många... systerdottern äter oftast allt...men inte räkor.....
Nu utredning:
Sallad till smörgåstårtan? Jag tycker det är gott men maken tycker det är B.....vill höra fler röster!
Sen ska vi duka med rosa fjärilskonfetti o rosa-princess-servetter, ballonger o så blir det säkert någon girlang osså...
Va härligt! O man MÅSTE unna sig kläder o hårfix!
Eg är egentid o sånt man unnar sig själv inte ego.....man mår ju jättemkt bättre av det o DET påverkar ju hela familjen....så pyssla om er! Det är för familjens bästa!
Näää men lilla E!
Busan är osså mammaklännig på kvällen......men vi kör samma nattningsrutiner som innan....hon får sova en stund i min famn innan hon får lägga sig i sin säng.....
Men maken har börjat med att hon får lägga sig själv när hon behöver sova på dagen....lägger henne i hennes säng o lägger sig själv i sängen brevid....somnar efter 20-30 min....DET ska vi köra med som kvällsrutin sen i fortsättningen.
Va skönt!
De recepten får du hemskt gärna skicka till mig osså....*dreglar*
Så många olika sorters smörgåstårta det finns!
Tack för att ni delat med er av era favoritsorter!
Aleta: hur menar du med smörgåstårta som smakar smör? Har lyckligtsvis inte råkat ut för det själv...så jag blev nyfiken!
DET lät ju gott...det kan man väl höfta lite...ska ju bara göra en port till mamma.....
Bra tips.
Salladen tänkte jag mer som en grön sallad brevid med lite tomater o gurka.....grönsaker på smörgåstårtan tycker jag osså verkar onödigt...mera klet!
Hehehee!
Ninnis: Hoppas "moffarn" hjälpte mot huvudvärken o att agilityn gick bra! Klart supermatten har en superhund (i marimekko-cape... )
Blev ju jättesugen på sötlakris nu.....tur här inte finns någon godisautomat!
Flamman: Guuud så tråkigt med porslinet o alla dina sparade saker....det går inte att ersätta....tänker själv på vad som skulle hända om datorn pajade.....måste bränna kopior på fotona o lägga i kassaskåpet!
Blommis: Hur hade ni det på BT-träffen?!?!?! Alldeles förfärligt trevlig o mysigt o alldeles alldeles underbart antar jag!
Villemoa o Heloise: Va mysigt med besök hos BM! Hoppas på bra mått för er båda!
Villemoa....tänkte på det....min BM sa att man växer så olika.....vissa har en bakåtlutad livmoder o då blir ju magen inte så jättestor....men din BM tänker kanske på att Moa var liten när hon föddes? Håller tummen för SF-värde MITT på kurvan!
Heloise: Härligt att Panzer följer med! Blir nog väldigt roligt för er båda! Försök spela in med videokamera....(jag spelade in med vår lilla digitalkamera...blev jättebra) o kul att ha sen!
Aleta: Ojojoj va ni har att fundera på.....tycker Heloises svar var bra "När gud stänger en dörr öppnar han ett fönster".....
Fru Bygg: Trist med inställd date...men ni verkade ha det rätt gott ändå....blev cheesekakan god? Blev väldigt sugen....den får vi göra i morgon på Busans födelsedag!
Fru Sy: Skönt att du fått förlängd sjukskrivning! Funkade akupunkturen? O bara ös ur dig!! Klart ni ska göra smörgåstårta i helgen!!! Det är väldigt gott o man kan variera i nästan all oändlighet.
Flammis: Duktiga lilla T som pluggar så duktigt! Låter som du haft en riktigt skön kväll!