• Loche

Boråsbrudar 2011

Grattis!! :) Härligt att det blev lyckat och att allt gick bra. :)

• Loche
    AnnC81 skrev 2011-05-19 17:32:13 följande:
    Vad härligt, grattis! :D 
    Och tack :) 
    Vi har redan träffat på en tråkig sak, vår sångerska har blivit sjuk :( Sången i kyrkan som betyder så mycket för oss, och sångerskan är en nära vän till mig och hon kan inte komma alls nu. Det löser sig nog men väldigt tråkigt.
    21 maj 2011
    Jag har tips på en väldigt proffsig sångerska som kanske kan rycka in, men hon kostar ju en del då. Men hör av dig om du vill ha mailadress eller så.
  • Loche
    AnnC81 skrev 2011-05-19 18:16:04 följande:
    Hur mycket tar hon för att sjunga en låt? Den andra låten fixar gitarristen själv nämligen. Den vi skulle behöva hjälp med är ganska speciell, you are my rock heter den, med delta goodrem.. Det är ju ganska kort varsel att lära sig den :/
    21 maj 2011
    Jag vet inte faktiskt. Mailar dig privat med kontaktuppgifter, så kan du fråga henne. :)
  • Loche
    AnnC81 skrev 2011-05-19 20:46:59 följande:
    Jag fick snabbt svar från den tjejen men det blev alldeles för dyrt :/ Men pratade precis med gitarristen, han har lyckats göra om låten lite så han kan sjunga den också. Så det löste sig även om det inte riktigt blir som vi hade tänkt oss :) man får göra det bästa av situationen helt enkelt! Puh.. Inga fler motgångar nu hoppas jag hehe. Imorgon ska vi fixa iordning lokalen!
    21 maj 2011
    Ok,,, jo, det är nog så om det inte är en väldigt välkänd låt som solisten kan, att det blir ganska dyrt om hon ska lära in den på så kort tid. Men bra att det verkar lösa sig ändå!

Lycka till på lördag. :)
  • Loche

För er Boråsbrudar vill jag bara tipsa om min underbara frisör! ÅJ Salong, en mysig liten salong, väldigt serviceminded, supertrevlig och med humana priser.

• Loche

Jag är åxå kvar. Glad Bröllop om en och en halv vecka här! Skrattande

• Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-28 12:11:30 följande:
    Åh vad spännande! Vi ska på kompisens bröllop nu den nionde, så roligt ska det bli! Vigsel i Toarps kyrka och fest på Torpa stenhus :)
    Häftigt med fest på Torpa Stenhus! :)
    Vi har en lite mindre och enklare tillställning men vi ser fram emot en sjujäkla fest och det ska bli kul. :)
  • Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-29 08:40:25 följande:
    Ska bli spännande då bruden kommer härifrån å brudgummen är engelsk italienare :)

jag tror er fest blir härlig! Det är ju inte antalet gäster eller lokalen som gör det hela i slutändan, utan att dagen blir precis det ni önskar er. :) spännande att det e så nära, e ni klara med allt?
    Ja, nästan klara iaf. Lite småfix kvar. Just idag har jag gett mig attan på att hitta en bra version av dansk brudevals, vilket inte verkar vara det lättaste!!
  • Loche
    Fossing77 skrev 2011-06-29 10:02:36 följande:
    Nä, det kan jag tänka mig :) musik överlag är bland det knepigaste tycker jag
    Ja, det funkar ju inte med vilken version som helst heller.
  • Loche

Blir ingen hippa här. Glad Jag har avsagt mig den p g a min sjuka, opålitliga kropp. Bröllopet är utmaning nog liksom och jag måste spara energireserverna till det. Det är som det är,,, hade varit kul om orken funnits, men är samtidigt glad att slippa pressa mig när jag vet att jag kan bli liggande i flera dagar sen.

Blivande maken ska dock "svensas" och jag har fått vara med på ett hörn och hjälpa till med den planeringen,,, kanonkul! Skrattande

• Loche
    Mirjami skrev 2011-06-30 11:35:38 följande:
    Vad tråkigt. Men förståeligt! Men en lugn tjejkväll då? Om du inte vill gå ut så kanske du kan bjuda hem alla dina vänner samma kväll som gubben "svensas" och bara ha det mysigt. Tjejsnakc, kanske lite vin, sexparty, ansiktsbehandling och fotvård (tycker jag vännerna dina kan fixa :)). Lugnt i hemmamiljö som inte pressar och stressar?
    Jag hade den tanken åxå, men eftersom de flesta av våra vänner bor i andra städer innebär detta att de vill övernatta och det blir en rätt stor grej av det hela, så jag skippade det åxå, haha.

Har bestämt mig för att ha en skön kväll alldeles för mig själv, med ev. skumbad, fotvård, ansiktsmask, provsminkning och annat kul som en tjej kan behöva! Skrattande
  • Loche

Ikväll har "killgänget" rövat bort min sambo dock, och dragit ut honom på svensexa,,, av rapporterna att döma har dom hejdlöst roligt. Jag blir så himla glad över att han är så glad! Vi har en toppenkompis som har ordnat en kanon-svensexa åt honom.

• Loche

Jag går till Salong Palace på Kellgrensgatan, en liten salong men tjejen som har den är superduktig och lätt att ha att göra med.

Svar på tråden Boråsbrudar 2011