AnnC81 skrev 2010-09-08 09:15:38 följande:
RockTroll, bra jobbat med dina 10! Kör du någon speciell metod? Jag är med i
Viktklubb.se, jag är en riktig jojo... jag gick upp mycket i vikt när jag flyttade hemifrån för tio år sedan, gick då ner 23 kg och sen dess är det ca 10 upp och ner (så jag har iaf aldrig gått upp så mkt igen och kommer aldrig göra det!). Som sagt det svåraste av allt är att hålla, men nu ska jag verkligen försöka när jag väl gått ner... Innan jul, det fixar vi båda tror jag!! :) New York låter som en perfekt bröllopsresa för er som har barn. Jag ska till New York nu i oktober med svägerskan och en tjej till, ska bli så kul! Fast det blir ju mer shoppingresa som ni kanske förstår :)
Jag är pulverkurare, och det funkar för mig. Först körde jag med nutrilett och nu med cambridge men jag kör inte superstrikt diet för att jag har så dåligt tålamod. Äter när jag känner för det. Men till hösten tänkte jag testa LCHF.
Låter underbart med shoppingresa :) jag letar febrilt efter ett par skor till mitt bröllop men det verkar hopplöst att hitta i sverige. Skulle behöva göra en shoppingresa till london åtminstone, vore mysigt kring jul men just nu är vi inte så täta när jag går på a kassa.