Boråsbrudar 2011
Förresten...ni som bokat/ska boka tid för hår eller smink vart gör ni det?
Förresten...ni som bokat/ska boka tid för hår eller smink vart gör ni det?
Jag har varit runt till lite olika frisörer och bett om prisuppgifter. B2 barbershop tar 2200 (smink+håruppsättning.) Bond 2995kr. Kings Love Queen 1200kr/timme. Vivåga 2395 kr. För mig lutar det år B2 barbershop. Har dessutom hört att de ska vara riktigt bra.
Jättefin prinsesbrud!
Var på Hedens Guld i Göteborg igår och tittade på Solvind. De har 25 % rabatt nu på Schalins ringar så den skulle kosta 10300 kr. Runt 13000 ordinariepris. De som äger butiken har designat en ring som är väldigt lik Solvind, men lite nättare och med 2 extra stenar på sidan. Eftersom dom gjort designen, kostar den ca 9200 kr (minns inte exakt). Man betalar inget extra bara för det är ett visst märke. Priset är ett erbjudande de har fram till mitten av februari. Annars kostar den 10100 kr. Infogar bild på den. Tänkte lite på dig RockTroll :)
Mitt inlägg var till Piilan citera fel
Tips om fina vigselplatser mottages gärna med andra ord
Imorgon är det den stora dagen. Vaknade tidigt idag och kunde absolut inte somna om. Min dotter har sovit oroligt så jag har blivit väckt många gånger. Tänker mycket på allt just nu och det har börjat bli ganska nervöst.
Idag är jag ledig från jobbet, fast har massor på schemat. Ska bla fixa till mig med färg o form av ögonbryn och göra naglarna. Sen iväg o träffa barnvakten och bestämma allt kring det, sen upp till Ellagården och lägga en hand på dukningen och kolla ljud o blid. Hämta ringarna idag också. Synd att glömma dom ;) Ska även försöka hitta ett fint paraply så man är förberedd om det skulle komma en skur när vi går ut från kyrkan.
Måste ju prova klänningen en gång till bara för att se så allt fortfarande sitter som det ska :)
Längtar så mycket till imorgon. Den dagen jag har planerat så länge. Lite mer än 11 månader sedan jag friade en solig dag i juni. Imorgon blir jag FRU :D
Vi hade en helt underbar dag men det var superkallt. Vi fotades vid vattentornet men där uppe blåste det riktigt kallt så blev inte så många bilder. Får se vad svägerskan lyckades skramla ihop. Som tur är regnade det när vi var inomhus och det var uppehåll så fort vi gick ut. Lyckades vi timea riktigt bra. Kan rekomendera brölopssvit på grand med, vi hade det riktigt mysigt.
Åhhh vilken perfekt dag vi hade igår. Helt magiskt. Håller med föregående att det var kallt att fotas ute. Men vi hade uppehåll och befann oss på Rya åsar och sen på Ellagården, så det blåste inte iaf. Vigsel och fest va över våra förväntningar. Natten tillbringade även vi på Grand. Tydligen många brudpar där inatt. Njöt av den goda frukosten i lugn och ro innan vi åkte hem.
Jag är så lycklig och glad att vi fick en minnesvärd dag och jag kände mig verkligen som en prinsessa :)
Här är en till importerad boråsare. Flyttade hit från Göteborg när vi blev less på kriminaliteten i vårat område och så är mannen boråsare så det var ett enkelt val.
Djurparken besöker vi också ofta bra att låta dottern springa av alla sin överskottsenergi haha.