Boråsbrudar 2011
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :)
21 maj är det dags för oss. När är det dags för er?
Hej.... igen..
Idag ska jag till Blitsberg och titta på klänning, men vi har ett stor svart moln över våra huvun. m2b vet inte om han får behålla sitt jobb. Ingen har sagt något. vi märke det genom att han och hans kollegor inte får sin lön utbetalt idag.... jag vill inte avboka allt......
//a6-vis
Kul att titta på klänning!
Men gud vad tråkigt med jobbet, tror du de håller på att gå i konkurs eller? Eller vad har de för förklaring till att de inte fått lön? Kan ju blivit något bankstrul?
I vilket fall så ordnar det sig nog, jag menar gifta sig kan man ju alltid göra, kanske med andra förutsättningar men ändå. Vet inte vad din m2b jobbar med, men det finns ju alltid andra jobb. Det mesta brukar ordna sig!!
Det sista jag hörde har de inte fått någon förklaring. men det lutar väl åt konkurs. Han jobbar i Kinna
jag vet att det mesta ordnar sig, men just för stunden ser man ju bara svart
Jag tänkte också beställa såna där frimärken snart :) fast ett annat motiv.
Här blir det inte att köpa något på några månader för jag har precis avslutat min mamamledighet och är arbetslös och a kassan lär dröja några månader så sega som dom är :(
Vad ska ni ha för frimärken? Ni har väl rocktema så lite coolare antar jag ;)
Åh segt med a-kassa, för jävligt att man ska behöva vänta på sina pengar så länge...
Dom har haft supercoola tatoohjärtan men såg att dom inte fanns kvar. Får hoppas det kommer några fina kring alla hjärtans nästa år för det brukar det oftast göra :)
Ja a kassan är inte mycket att hurra över så hoppas på ett jobb snart.
A6 vis: hoppas det ordnar sig med jobbet för din m3b låter väldigt skumt situationen han sitter i :S
A6 vis ; Nej vad tråkigt!!! Men så kan dom väl inte bara göra?? Lite framförhållning har väl ingen dött av? Man kan ju alltid förbereda sina anställda på det värsta! Förstår om det känns tungt! Men håller tummarna för er att det löser sig!
Åh det var ingen dum idè alls d där med frimärkena, tror jag snor den rent av ;)
Haha, det är bara att sno åt sig. Det är väl det BT är till för hihi ;)
Nu har jag varit och kollat på klänning. och jag har hittat min klänning.....
Härligt!! Vad blir det för någon, har du någon bild?