• AnnC81

Boråsbrudar 2011

Då var det dags att Boråsbrudar som gifter sig 2011 får en egen tråd! :) 

21 maj är det dags för oss. När är det dags för er? 

21 maj 2011
  • Svar på tråden Boråsbrudar 2011
  • A6 vis

jag tror att det var nixa. och jag väntar på att min kompis ska skicka bilden till mig... när jag får den lägger jag ut den

• som2010

Hallå!

Måste hoppa in i denna tråd men ser att ni har kommit en bir på vägen men jag samfattar mig kort så kanske jag hinner med er....

Jag är inflyttad till Borås för snart 8 år sen men trivs bra här.

Vi ska gifta oss den 30/4-2011 i Sandhultskyrka och vi ska ha festen i Sjömarkens if, eller tror det i alla fall. Jag har bokat den men är osäker på om det blir rätt så vi kanske tar något annat i slut änden...

Jag har hittat min dröm klänning på nätet så den kommer jag att hämta nästa vecka. Jag köpte den på blocket, den är helt oanvänd så det är bra.

Var och kikade på vigselringar i dag och fastnade för Schalinsringar Aura heter den.

Jag funderar oxå på systrarna Karlsson, det verkar bra men har inte hört någon som har haft det så jag får väl kolla upp det lite.

Roligt med en tråd för oss som bor här!!

Skönt att kunna dela sin tankar med någon, då vi inte har gått ut med det till allla än.

Lycka till alla på vägen nu!

• som2010

Ojoj vad stavfel det blev! Var lite snabb när jag skrev, hoppas ni förstår mig ändå :)

• AnnC81

Välkommen som2010! Vi börjar bli ett riktigt stort gäng här nu ju ;) 

Sjömarkens If alltså, den hade vi helt missat! Nu började vi vela lite här haha, men jag tror vi håller oss till Hestrastugan ändå :) Ett alternativ till er också kanske ifall ni är osäkra, är ju smidigt att ta sig dit från Sandhultskyrkan. 

Jag förundras över alla som kan hålla sig hemliga, det hade iiiiinte gått här.... har alldeles för stor mun haha :P Är tanken att det ska "komma ut" med inbjudningarna?

• A6 vis

Nu har jag lagt ut min klänning

• AnnC81

Du får gå in på inställningar och göra så vi kan se ditt bildgalleri :)

• A6 vis

så nu är det gjort..... jag visst inte om att jag var tvungen att gör det

• AnnC81

Jättefin klänning, enkel med fint mönster på, jag gillar det :)

Hur har det gått för din m2b, vet ni något mer?  

• A6 vis

Ja vi vet inte så mycket än men lönen kom in igår.... revison har tyligen vara där och nu hoppas väl de på att banken kan stödja lite

När jag provade klänningen igår så kändes det som detta är ni klänning..... mmmmm

• AnnC81

Härlig känsla, det var så jag kände med min också. Då är det bara att köra på det. :)

Svar på tråden Boråsbrudar 2011