Tinzi skrev 2011-04-04 22:24:51 följande:
Det finns en sida här på BT där man utbyter tjänster, jag skall bla hjälpa till på 2 bröllops och så hjälper de i sin tur till på mitt året efter. Toppen tycker jag :)
och ang. vigselförättare, jag vill ju boka min igår helst, måste man vänta tills 2 mån innan?!?!? usch!
Va? 2 månader innan? Vi har bokat och klart med vår präst sen innan jul... vi gifter oss i november...
Aasa81 skrev 2011-04-04 22:11:09 följande:
Är fortfarande i tankar på vart man skulle kunna ta bröllopsfotona....Skulle verkligen behöva tips från er på ställen i centrum med omnejd, men inte i Stadsparken... Hur ser det ut i Annelundsparken om somrarna? Vet någon om det finns ett lusthus där?! Skulle behöva määäääängder av tips!!:)
Inget lusthus i Annelundsparken, stor lekplats där ju.. annars mest småstigar, men det är tät vacker grönska där på sommaren. :) Vi kommer nog använda någon av broarna mellan centrum/stadsparken, de är vackra på lite olika sätt. :) sedan nån stenmur runt carolikyrkan, någon av statyerna, under ljusträden i stadsparken bakom Grand, kanske vid träbryggan bakom Grand med... stentrappan som går upp mot golfbanan i stadsparken kan det nog bli med... finns ju inte tokmycket i centrum så där och lusthuset i stadsparken kanske inte e så mycket att hurra för ;) det e vår nödlösning om november visar sig innehålla ösregn ;) vi ska även ta några bilder mot någon fin detalj inne i kyrkan är det tänkt :) bakom Café Bakgården finns ju en fin innergård, där kanske man kan få fota om man frågar... Vattentornet kanske? Den är ju lite borglik och häftig :)