Brudar i närheten av Västervik
Hej på er
Jag har också pratat med Hanna på Hannas pysselstuga om att komma dit och sitta där och göra inbjudningskorten. Jag vill göra dem själv för att jag tycker att det skulle vara roligt. Även att vi ska bjuda ca 70 personer så blir det ju inte så många inbjudningskort eftersom det är eb del familjer osv. =)
Jag ska bara komma underfull med vilken sorts kort jag ska göra. Hanna har ju gjort upp lite olika förslag man kan titta på och se vilket som passar en själv bäst.
pocahontas, jag kan säga att om vi hade haft råd så akulle vi nog ha haft bröllopsfesten nere på sjökrogen här i Loftahammar för att det skulle ha kännts så bra att ha någon annan som tar hand om allt men nu har vi inte råd med det och vi vill hellst gifta oss nästa år. Men om ni har råd med att ha erat bröllop på Gränsö så tycker jag att ni ska köra på det. Som du sa att man gifter sig för hoppningsvis bara en gång.
Så för oss blir det så att vi ska ha byggdegården och jag ska kolla lite catering. Men sen på själva d-dagen kommer jag behöva hjälp från någon som kan fixa o dona för det vill jag verkligen inte stå o behöva hålla på med då.
dreams come true: Ja vi kan gärna låna saker av varandra. Det låter som att ni lutar åt hösten med erat bröllop och vi vet ännu inte när vi ska ha vårat, men jag känner att vi kommer inte att boka på eran dag för det känns så bra om vi kan hjälpa varandra med olika saker.
Jag ska ta och kolla in ditt galleri nu.
Pocahontas: jag har ännu inte tagit mig i kragen och lärt mig lägga in bilder i mitt galleri men däremot under länkar finns det lite olika länkar jag lagt ut på bla några klänningar jag har blivit lite kär i. Den jag fullkomligt älskar är Alfred Angelo som man kan få med gröna, lila eller röda detaljer. Tror inte att de visar bild på den med rött men man kan få det iallafall, det vet jag. Jag tror att jag ska ha den i rött men jag måste komma iväg och prova så att jag får se hur den ser ut på mig och vilken färg jag passar i bäst. Kolla gärna in "mina" klänningar och säg vad ni tycker. =)
Jag har aldrig varit på något av de ställen ni pratar om så jag kan inte vara behjälplig där. Men om det är något annat jag kan vara behjälplig med så säg gärna till.
När det gäller maten velar vi lite, först tänkte vi ha tre rätters men nu vill vi ha buffé men vi har ännu inte bestämt oss för om vi ska ha förrätt eller inte. Vi vet inte ens vad vi ska ha för förrätt om vi ska ha det, det hade varit bra att ha något som man kan fixa i förväg som man bara kan duka fram när det är dags. Har ni några bra tips??????