Jätte missnöjd med bröllopsbilderna. någon annan också?
Vi gifte oss i början på maj i år och detta var en dag som vi sett fram emot en lång tid.en dag som man skulle minnas och en dag man ville kunna SE tillbaka på med stor gläjde, själva bröllopet var bra, det ösregnade och var kallt men värdet kan man ju inte göra något åt och regn ska ju betyda lycka. vi hade bokat tid hos en fotograf i en studio eftersom risk för sämre väder fanns. men när vi sen fick hem bilderna (rå kopior) blev jag alldeles till mig, dom var riktigt dåliga, inte en enda bild som var bra och så som vi hade tänkt oss att dom skulle bli. gästernas bilder utanför kyrkan är fina MEN ingen av dom går att använda som porträtt eller tackkort eftersom det är massa människor runt om oss och vi "rör på oss". eftersom det var så dåligt väder så blev det heller inte så mycket ute kort och inomhus korten är heller inget bra.
så nu sitter vi här och inte vet vad vi ska ta oss till, vi vill ju inte skicka tackkort som vi själva inte tycker det minsta om och vårat porträtt som vi vill hänga här hemma verkar förgäves, jag börjar gråta när jag ser på bilderna, har sett dom om och om igen och jag tycker lika illa om dom varje gång. denna dag går ju inte att ta om så bilderna förblir som dom är, alla andras bilder är sååå fina, men våra är rentav hemska.
är det någon annan som varit med om detta? känns verkligen hemskt att inte ens vilja se sina bröllopsbilder.