• pyrro

I allra allra största hemlighet

Vi hade planer på att gifta oss hemligt utomlands. Nu blev det inte så och min mamma var jätteengagerad i vårt bröllop och tyckte verkligen att det var jättekul....men hon hade även tyckt att det varit helt Ok om vi gjort det för oss själva. Dock hade vi då tänkt ha en riktig bröllopsfest då vi kom hem.

Däremot kan jag ju säga som mamma att jag hoppas få vara med då min dotter gifter sig.
    Däremot har jag svårt att tycka att det ska göra nån skillnad att berätta det före om hon ändå inte får vara med?!

• pyrro

Alltså det där måste man ju tro att man känner sina egna föräldrar nog bra för att avgöra. Som sagt mina föräldrar var jätteglada att få vara med på vårat bröllop, men om vi hade rymt iväg så hade dom ändå varit jätteglada för VÅR skull. Det viktiga är ju att vi gift oss.-)

Min mamma hade tom som förslag att vi skulle gifta oss när vi åkte utomlands för att hon nog hade på känn att min då BM inte ville ha så stort ståhej

• pyrro

Vi ville göra det hemligt bara för att vi tyckte det var himla mysigt och romantiskt att bara vi visste om det.....vår plan (som nu inte blev så men som jag fortfarande gillar) var att skicka ut inbjudan till bröllopsfest medans vi var utomlands. Jag tror alla i vår släkt hade blivit jätteglada för oss

Svar på tråden I allra allra största hemlighet