Inlägg från: MåBra reporter |Visa alla inlägg
  • MåBra reporter

Är din partner lik din bror – få goodie bag!

Är din partner lik din bror till utseendet? Eller är du lik hans syster eller mamma? Jag ska skriva om att man ofta blir kär i någon som liknar en närstående utseendemässigt i ett reportage i MåBra. Det ska vara lättsamt, men ändå seriöst eftersom det finns forskning på det här området.

Så har du, din partner och brorsan/syrran/mamman lust att vara med på en fin bild i MåBra och berätta lite om er själva – hör av er. Ni får snygga bilder plus en goodiebag – och en kul upplevelse förstås.

Anki Sydegård

anki.sydegard@aller.se

• Svar på tråden Är din partner lik din bror – få goodie bag!
  • MåBra reporter

Hej Yarrow,

Din historia låter precis som en sådan jag skulle vilja ha med i min artikel. Skulle du och maken kunna tänka er att vara med (och kanske pappa också)? Som jag skrev handlar det om att ta en bild - som ni sedan får - och göra en kort intervju om varför du föll för din man (som du får läsa före publicering).

Hör av dig till mig på

anki.sydegard@aller.se

• MåBra reporter

Hej Aeternum,

Visst är det intressant! Jag tror de flesta av oss kan komma på någon som är tillsammans med en "kopia" av brro/far, mor/syster – se  t ex på prins Carl Philip och hans Sofia...

Tror du att någon av alla du räknar upp skulle kunna tänka sig att vara med i mitt reportage? Det gör inget om ni inte bor på samma ort – vi fixar separata fotografier.

Kontakta mig på:

anki.sydegard@aller.se

• MåBra reporter

Intressant – men det är också vad experterna säger. Du blirlättare kär i någon som liknar en närstående. Det är precis det som mitt reportage i MåBra handlar om.

Anki Sydegård/MåBra

Svar på tråden Är din partner lik din bror – få goodie bag!