• evelinas

Ringar från Hellkes?

Går i förlovningstankar och har börjat spana lite på ringar. Har dessvärre inte hittat några jag gillar till 100%...tills nu! Jag vill ha en kantig ring men alla kantiga ringar är så höga. Men nu hittade jag en från Hellkes som heter Standard slim och den är 5mm bred och 1.4mm hög.

www.hellkes.se/forlovningsringar/standard_slim/954_guldring_18k.html

Någon som beställt från Hellkes? Blev ni nöjda? Tror ni det är en bra modell på förlovningsring? Lätt att hitta passande vigselring?

• Svar på tråden Ringar från Hellkes?
  • evelinas

Ok ska kika på den! Tack :)

• evelinas
    elisabettan skrev 2010-09-04 20:24:55 följande:
    Vi har ringar från Hellkes. De är mycket trevliga, tillmötesgående och serviceinriktade tills något går fel. Men annars mycket prisvärda och med vackert utbud på ringarna.
    Har du varit med om att något gått fel? Vet de som bestäällt från Vigselbutiken men ingen som beställt från Hellkes... man vill ju inte gå på en nit
  • evelinas
    katarina t skrev 2010-09-07 07:53:05 följande:
    Ang om det är lätt att hitta vigselring.. Vad har du tänkt dig för vigselring? Jag tycker det är väldigt praktiskt med ringar där diamanten är i ringen och inte sticker ut, och det blir ju svårt på 1,4mm. Men visst finns det fina vigselringar som passar, kika runt på nätet och se om du fastnar för någon stil och kolla hur den funkar med höjd och bredd på förlovningsringen!
    Har inte riktigt tänkt så långt Vill inte ha "american style" på ringen, med väldigt upphöjd sten...känns opraktiskt när man har hund OCH jobbar med små barn. 

schalins.se/uploaded_files/big_20100315133502vega_0_18ct.jpg denna gillar jag och den är i rätt höjd också :)

Svar på tråden Ringar från Hellkes?