Inlägg från: Ocean Bride |Visa alla inlägg
  • Ocean Bride

panik! bröllop nästa helg.

Om ni vill ha tex marinerade kycklingspett, eller med lax eller så så kan man ställa dem i avlånga små glas, eller så lägger ni upp på lite större fat som byts ut efter hand.. Går att frysa och lätt tina upp och ha kallt - behöver inte värmas..

Pajer som du fått som förslag är väl alla tiders.

Bröd och goda ostar är alltid uppskattat..

Skålar med fetaost, oliver, soltorkade tomater mm i olika skålar? Eller små små "portionsformar" som var och en tar själva?!

Lycka till och kom ihåg, njut! Folk är ofta mkt glada över att kunna få en uppgift och hjälpa till, ta vara på det så du själv kan njuta av dagen!!

• Ocean Bride

Anna1009!! Röt vildsvin kött! Mums!! Bara skär upp och servera som det är! Lättvindigt, gott och går snabbt att förbereda..

• Ocean Bride

Kattpoet skrev 2010-09-14 16:39:39 följande:
    Du, det kommer bli kanon på lördag, du gifter dig med den du älskar och resten är inte viktigt.   Min gammelfaster sa alltid att om vinden smekte ens kind när man kom ut ur kyrkan så var det en nära släktings ande  som ville önska en lycka till.    

Men hur vacker var inte den tanken då?! "En nära släktings ande"  Underbart! Dom orden tar jag med mig!!

Svar på tråden panik! bröllop nästa helg.