• my heart

vi som ska slå till -11 i Dalarna

• Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
  • TheD
    Chicita skrev 2011-06-07 06:43:05 följande:
    Ja det ska finnas mallar för att göra såna där skor i sockerpasta. Men jag vet inte om dom blir så bra egentligen... Man ska nog göra dom i socker så det nästan blir som en glas-sko.
    och då måste man ha tillgång till massa proffssaker Tungan ute

Var i Älvdalen i helgen och fick med alla linneservetter hem nu. Svärmor har sytt klart dom. Så nu skulle hon börja med stolsöverdragen (eller stolstäckena eller vad man ska kalla dom. Det är ju inte formsydda överdrag liksom).
    Så jag hjälpte henne att klippa till tyget. Så nu behöver hon bara kanta dom...
    Vad bra! JAg samlar på mig fler flaskor till er ;)

Jag kan ha hittat skorna med ett stort "S"!!!!!
  • Chicita
    TheD skrev 2011-06-07 12:16:23 följande:
    Vad bra! JAg samlar på mig fler flaskor till er ;)

Jag kan ha hittat skorna med ett stort "S"!!!!!
    Perfekt Skrattande
    Flaskor utan skruvkork behövs fortfarande massor... Så det är jätteshysst...

Oh.. har du bild? *nyfiken*
  • TheD
    Chicita skrev 2011-06-07 12:56:46 följande:
    Perfekt Skrattande
    Flaskor utan skruvkork behövs fortfarande massor... Så det är jätteshysst...

Oh.. har du bild? *nyfiken*
    Mmm, ska se här...

Så dessa ska jag beställa!!!!!!!! :D :D
  • Chicita
    TheD skrev 2011-06-07 14:37:53 följande:
    Mmm, ska se här...

Så dessa ska jag beställa!!!!!!!! :D :D
    Dom blir nog jättebra Skrattande
    Jag köpte ett par begagnade brudskor faktiskt för ett tag sen. Men jag bestämde mig för att inte använda dom.
    Rätt ok faktiskt, lite sandalaktig med klack och lite bling bling men inte så jätte mycket...
    Om nån vill ha så finns dom hos mig Flört
  • TheD
    Chicita skrev 2011-06-08 07:20:39 följande:
    Dom blir nog jättebra Skrattande
    Jag köpte ett par begagnade brudskor faktiskt för ett tag sen. Men jag bestämde mig för att inte använda dom.
    Rätt ok faktiskt, lite sandalaktig med klack och lite bling bling men inte så jätte mycket...
    Om nån vill ha så finns dom hos mig Flört
    Och nu har jag beställt också ;) Så får vi se.....

Prova med "köp&sälj" här :)
  • Chicita
    TheD skrev 2011-06-08 12:26:00 följande:
    Och nu har jag beställt också ;) Så får vi se.....

Prova med "köp&sälj" här :)
    Tja, dom kanske får hänga med bort till Torsång ifall mina fötter tröttnar på dom andra skorna jag har hittat...
    Det är ingen panik att få dom sålda, det är ju ingen stor utgift eftersom dom var begagnade. Så jag går inte i konkurs direkt *S*
  • TheD
    Chicita skrev 2011-06-08 12:28:56 följande:
    Tja, dom kanske får hänga med bort till Torsång ifall mina fötter tröttnar på dom andra skorna jag har hittat...
    Det är ingen panik att få dom sålda, det är ju ingen stor utgift eftersom dom var begagnade. Så jag går inte i konkurs direkt *S*
    Glad

Jo, det blev inte den cake toppern som jag visade på bild för den fanns inte i någon av butikerna som mamma och pappa rotade igenom. Men det inhandlades en annan och den har blivit godkänd :) Lila band finns också.
  • Chicita
    TheD skrev 2011-06-08 12:53:08 följande:
    Glad

Jo, det blev inte den cake toppern som jag visade på bild för den fanns inte i någon av butikerna som mamma och pappa rotade igenom. Men det inhandlades en annan och den har blivit godkänd :) Lila band finns också.
    Åh trevligt Skrattande

Har du en snutt extra band så kan jag gärna ta den sen för att se om jag kan matcha ihop färg på eventuella blommor så nära som möjligt också...
  • TheD
    Chicita skrev 2011-06-08 13:03:57 följande:
    Åh trevligt Skrattande

Har du en snutt extra band så kan jag gärna ta den sen för att se om jag kan matcha ihop färg på eventuella blommor så nära som möjligt också...
    Skrattande Du kan nog få hela rullen. Åhhh vad jag längtar!!!!! Efter "resväskan" kan jag bara tänka mig hur the big real one kommer se ut Flört Ja idag är det lite Bridezilla!!!!
  • Chicita
    TheD skrev 2011-06-08 13:10:02 följande:
    Skrattande Du kan nog få hela rullen. Åhhh vad jag längtar!!!!! Efter "resväskan" kan jag bara tänka mig hur the big real one kommer se ut Flört Ja idag är det lite Bridezilla!!!!
    ... som lutande tornet i Piza? Fast utan alla kolonner då alltså Tungan ute
    Nejdå det ska nog gå bra...
    Vad ska du ha för blommor i brudbuketten?
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna