-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Du ger f*n i att låta jycken röra något som tillhör tårtan!!!!!!!!Chicita skrev 2011-05-31 19:41:19 följande:Inte?
Nehepp.. då får han lägga nosen i blöt bokstavligt talat då till nästa tårta *S*
Han kanske kan vispa grädden med svansen eller slicka tårtan tills den är jämn eller nåt...
Låter inte det som en bra idé? -
Nämen...TheD skrev 2011-05-31 20:00:14 följande:Du ger f*n i att låta jycken röra något som tillhör tårtan!!!!!!!!
Ju fler kockar destå.... ähm... glöm det förresten -
Hehe Ja då är mamma och pappa hemma efter resan till Florida. Tyvärr hittades inte den cake toppern vi ville ha men den som inhandlades blev godkänd. Sen allt annat också så klart! Så nu vill jagChicita skrev 2011-05-31 20:04:40 följande:Nämen...
Ju fler kockar destå.... ähm... glöm det förresten
dekorera bord och lokal, äta tårta och sen åka på resa!!! Vigseln..äsch...haha -
hehe.. hoppa över den delen och ha bara en jättestor fest då iställetTheD skrev 2011-05-31 22:20:05 följande:Hehe Ja då är mamma och pappa hemma efter resan till Florida. Tyvärr hittades inte den cake toppern vi ville ha men den som inhandlades blev godkänd. Sen allt annat också så klart! Så nu vill jag
dekorera bord och lokal, äta tårta och sen åka på resa!!! Vigseln..äsch...haha -
Vigsel, vigsel.. vigsel.. FAN jag visste att det var något i planeringen som jag missat!TheD skrev 2011-05-31 22:20:05 följande:Hehe Ja då är mamma och pappa hemma efter resan till Florida. Tyvärr hittades inte den cake toppern vi ville ha men den som inhandlades blev godkänd. Sen allt annat också så klart! Så nu vill jag
Ja den biten var väl inte så viktigOniq skrev 2011-06-01 13:07:34 följande:Vigsel, vigsel.. vigsel.. FAN jag visste att det var något i planeringen som jag missat!
-
Okej, huvudsaken är väl att man inte blandar cremevitt, ivory och kritvitt... *haha*Chicita skrev 2011-06-01 13:37:20 följande:Ja den biten var väl inte så viktig
-
Exakt... se för tusan till att matcha brudklänningens nyans exakt med dukar och annat. Annars kanske himlen trillar ner i huvudet på digOniq skrev 2011-06-01 13:53:54 följande:Okej, huvudsaken är väl att man inte blandar cremevitt, ivory och kritvitt... *haha*
Vill du ha nån hjälp på torsdag förresten?
Jag är ledig hela dagen så om du behöver en "hållare" för saxar, snören mm så är jag tillgänglig -
Oh lala :) Har som sagt var inte mycket koll på någonting för tillfället utan det är mest pojkvännen som ska dra el på torsdag, men vi är nog där större delen av dagen och låter sonen busa sig trött. Men du måste ju självklart komma förbi så vi får träffas. Extra brudögon är aldrig fel. Vill du att jag ska ta med mig något av grejorna du vill låna utav oss förresten?Chicita skrev 2011-06-01 13:56:17 följande:Exakt... se för tusan till att matcha brudklänningens nyans exakt med dukar och annat. Annars kanske himlen trillar ner i huvudet på dig
Vill du ha nån hjälp på torsdag förresten?
Jag är ledig hela dagen så om du behöver en "hållare" för saxar, snören mm så är jag tillgänglig -
Ja det hade ju inte varit helt fel att få några av sköldarna nu faktiskt...Oniq skrev 2011-06-01 14:11:24 följande:Oh lala :) Har som sagt var inte mycket koll på någonting för tillfället utan det är mest pojkvännen som ska dra el på torsdag, men vi är nog där större delen av dagen och låter sonen busa sig trött. Men du måste ju självklart komma förbi så vi får träffas. Extra brudögon är aldrig fel. Vill du att jag ska ta med mig något av grejorna du vill låna utav oss förresten?
Gubben min skulle ju ha börjat med våra, men han får aldrig tummen ur. Så det hade varit perfekt att ha något fysiskt att visa honom och inte bara några skisser på papper
Har du kvar mitt telefonnr så kan du väl slå en signal när ni har kommit på plats på torsdag (och kanske berätta vart infarten är *S*). Annars kan jag skicka numret på mail