-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Hahaha, helt rätt!Chicita skrev 2011-04-30 12:34:02 följande:Onsdag blir bra för mig...
Då spikar vi det tills vidare och så är vi officiellt inbjudna på fika till Oniq, varesig hon vill eller inte -
TheD skrev 2011-04-30 13:08:14 följande:Hahaha, helt rätt!
-
*haha* Då får jag plocka fram en preliminär kofot då jag faktiskt (!!?!) nog fått jobb! 7-16 hela veckan!
..annars då? ;)
The D; Sökte du jobb i falun? Jag kanske har lite tips om du inte är alltför selektiv :) -
Åh grattisOniq skrev 2011-04-30 18:25:15 följande:*haha* Då får jag plocka fram en preliminär kofot då jag faktiskt (!!?!) nog fått jobb! 7-16 hela veckan!
..annars då? ;)
The D; Sökte du jobb i falun? Jag kanske har lite tips om du inte är alltför selektiv :)
Jobb är ju alltid bra att ha liksom...
Men det är lugnt... vi kan nog lyckas sätta på en kanna kaffe och rota fram nåt gott ur skafferiet på egen hand
nejdå... Vi får väl se hur det ser ut när vi närmar oss... Det blir alltid fler tillfällen -
Det stämmer men nu f.o.m vecka 19 kommer jag jobba fram till vecka 36... vissa veckor både dag och natt....... Vad är det för tips? Måste fråga eftersom jag är nyfiken...bara liiite ;)Oniq skrev 2011-04-30 18:25:15 följande:*haha* Då får jag plocka fram en preliminär kofot då jag faktiskt (!!?!) nog fått jobb! 7-16 hela veckan!
..annars då? ;)
The D; Sökte du jobb i falun? Jag kanske har lite tips om du inte är alltför selektiv :) -
...och just idag ser det ut som att jag skulle kunna bjuda på lite fika tisdag v19.
..Får se hur det ser ut imorgon ;) Från att vara helt arbetslös har jag tre jobb att välja mellan..? -
Vad trevligt när det går åt det hålletOniq skrev 2011-05-02 19:51:36 följande:...och just idag ser det ut som att jag skulle kunna bjuda på lite fika tisdag v19.
..Får se hur det ser ut imorgon ;) Från att vara helt arbetslös har jag tre jobb att välja mellan..? -
Sviten bokad!!! Vad fin den är :D med bastu, vardagsrum, sovrum, toadel och sen det ENORMA badrummet med en det stora "badkaret" med bubbel osv!!! Vi sa på en gång att efter att vi har ätit tårta så hoppar vi i bubblet och dricker champagne haha
Sen, nej nu är klockan efter 18... f*n. Jaja, På måndag blir det att skicka in hindersprövning och anmälan för efternamn :) Vi ska träffa herr präst den 1:a juni så han vill gärn aha papperet om det har hunnit komma.
Imorgon blir det tårta! Mmmmm! -
Svit? Var? När? Hur?TheD skrev 2011-05-06 18:47:30 följande:Sviten bokad!!! Vad fin den är :D med bastu, vardagsrum, sovrum, toadel och sen det ENORMA badrummet med en det stora "badkaret" med bubbel osv!!! Vi sa på en gång att efter att vi har ätit tårta så hoppar vi i bubblet och dricker champagne haha
Sen, nej nu är klockan efter 18... f*n. Jaja, På måndag blir det att skicka in hindersprövning och anmälan för efternamn :) Vi ska träffa herr präst den 1:a juni så han vill gärn aha papperet om det har hunnit komma.
Imorgon blir det tårta! Mmmmm!
Har precis mailat iväg förfrågan till några hotell i närheten, men dom verkar bara ha dubbelrum... -
Svit? JaOniq skrev 2011-05-06 19:11:14 följande:Svit? Var? När? Hur?
Har precis mailat iväg förfrågan till några hotell i närheten, men dom verkar bara ha dubbelrum...
Var? First Hotel Grand Falun
När? 6/8
Hur? Ehh.... Först var vi och tittade på den för hotellet har vetat om detta ett tag men vi har inte haft tid att gå dit så idag var vi och kikade och bokade :)