-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Skönt :Dmy heart skrev 2011-04-05 10:45:03 följande:Hm hon va förhandlings bar... phuh!!!
-
Lalalala! Knuffar upp tråden lite ;)
-
Hjälper till att puffa upp :)TheD skrev 2011-04-11 19:10:46 följande:Lalalala! Knuffar upp tråden lite ;)
-
Hjälpte de???? hahahha
Hörrni jag börjar bli nojjig, eller väldigt pirrig inför detta... 3 veckor kvar....
Kollar hus och tänker renoverings saker istället för bröllopet, bara för att få tänka på annat! Dumt kanske, men ganska skönt! -
Tja... det kom ju inga nykomlingar när vi puffelipuffade... Men det var värt ett försökmy heart skrev 2011-04-12 20:06:43 följande:Hjälpte de???? hahahha
Hörrni jag börjar bli nojjig, eller väldigt pirrig inför detta... 3 veckor kvar....
Kollar hus och tänker renoverings saker istället för bröllopet, bara för att få tänka på annat! Dumt kanske, men ganska skönt!
Ja sysselsätt dig så gott du kan. Har du koll på allt som ska göras/ beställas / hämtas osv?
Lokalen klar?
Klänning?
Provsminkningen vet vi ju att den är fixad... Så den biten är ju lugn...
Gör en lista, bocka av allt du har gjort så ser du att du är på banan. Och kan kanske varva ner lite .
Att kolla hus är ju kul, så det är bra avkoppling också...
Bara du inte slutar som oss, och bygger huset själv. Även om vi valde att dom gjorde klart utvändigt och stommen/reglade upp invändigt. Så blev det mycket jobbigare än vi någonsin hade kunnat tänka oss... -
Hur blir det med tårta nu då?my heart skrev 2011-04-12 20:06:43 följande:Hjälpte de???? hahahha
Kollar hus och tänker renoverings saker istället för bröllopet, bara för att få tänka på annat! Dumt kanske, men ganska skönt! -
Att tänka och göra är två olika saker - vi planerar att flytta samma månad som bröllopet :/ Lite hastigt och lustigt sådär...my heart skrev 2011-04-12 20:06:43 följande:Hjälpte de???? hahahha
Kollar hus och tänker renoverings saker istället för bröllopet, bara för att få tänka på annat! Dumt kanske, men ganska skönt!..Tårta?TheD skrev 2011-04-12 20:20:08 följande:Hur blir det med tårta nu då? -
Eh ja...jag frågade my heart :)Oniq skrev 2011-04-12 20:40:13 följande:Att tänka och göra är två olika saker - vi planerar att flytta samma månad som bröllopet :/ Lite hastigt och lustigt sådär.....Tårta?TheD skrev 2011-04-12 20:20:08 följande:Hur blir det med tårta nu då?
-
Ja vi kom in på tårtor av en eller annan anledning i lördags *S*Oniq skrev 2011-04-12 20:40:13 följande:..Tårta?
Och tårta är väl aldrig fel
Vad ska ni ha för tårta Oniq?
Blir speltema på den också kan jag tänka mig -
Jag lyssnade på musik igår för att se hitta låtar till bröllopet och jag vill ju dansa med min blivande till varenda låt!!! Så jag måste hitta låtar som jag kan släppa karl för 3 minuter haha
Men jag hittade en väldigt vacker låt...jag grät och grät LÄÄÄÄNGE :( så den ska inte vara med för då kommer jag stå på dansgolvet och böla. Även om mascaran är vattenfast kommer jag gråta ner det på klänningen...