-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
..och om man inte vill fika smör och socker så kan vi ju alltid ta lite loka och dippa grönsaker? :PChicita skrev 2011-04-28 18:24:37 följande:Vecka 19 går jättebra.
Måndag till onsdag är jag ledig så det funkar när som helst för mig dom dagarna :) -
hehe... precis, eller så kan dom som tycker att dom inte vill äta fikabröd ta och springa ett par varv runt kvarteret mellan bullarna?Oniq skrev 2011-04-28 20:16:36 följande:..och om man inte vill fika smör och socker så kan vi ju alltid ta lite loka och dippa grönsaker? :P
-
Puff puff
-
Det går att springa en timme innan fikat isf... nu ska jag kolla kalendern...
-
Efter vecka 19 kan jag inte! :)
Men vecka 19.....hm och en dag också -
ja kom igen nu då... måndag till onsdag.... ;)TheD skrev 2011-04-30 12:04:05 följande:Efter vecka 19 kan jag inte! :)
Men vecka 19.....hm och en dag också
Bara välja -
Blev lite facebook-upptagen.....
tisdag?...shit när har vi tvättid. Blir vansinnig snart. För naturligtvis har jag inte skrivit upp majmånads tvättider. -
Hehe... kan vi säga prelliminärt Tisdag då?TheD skrev 2011-04-30 12:12:39 följande:Blev lite facebook-upptagen.....
tisdag?...shit när har vi tvättid. Blir vansinnig snart. För naturligtvis har jag inte skrivit upp majmånads tvättider.
Vecka 19...
Kanske vi kan hitta den där "glädjeflicka-kostymen" till dig också -
Haha!
Kollade nu...Kan inte tisdag haha
Onsdag 11/5? -
Onsdag blir bra för mig...TheD skrev 2011-04-30 12:27:53 följande:Haha!
Kollade nu...Kan inte tisdag haha
Onsdag 11/5?
Då spikar vi det tills vidare och så är vi officiellt inbjudna på fika till Oniq, varesig hon vill eller inte