-
-
Svar på tråden vi som ska slå till -11 i Dalarna
-
Jag ignorerade din fot och tänkte mer allmäntChicita skrev 2011-04-14 15:20:11 följande:Tja, nu är det inte bara tekniken jag tänker på... Utan smärtgränsen
Min fot tycker inte om när jag är för aktiv (som att dansa och så)... -
Vad tror du min fot tycker om att ignoreras på det där sättet ?? VA? Va? Va?TheD skrev 2011-04-14 18:05:58 följande:Jag ignorerade din fot och tänkte mer allmänt
Min käre sambo kan dock inte dansa alls, han har inget taktsinne över huvud taget och två vänsterfötter *S* -
Men byt fot då!!!! Nästa gång jag träffar dig ska jag gå ner på knä och personligen be om ursäkt till din fotChicita skrev 2011-04-14 19:48:25 följande:Vad tror du min fot tycker om att ignoreras på det där sättet ?? VA? Va? Va?
Min käre sambo kan dock inte dansa alls, han har inget taktsinne över huvud taget och två vänsterfötter *S* -
Hehe... det låter som en deal detTheD skrev 2011-04-14 19:49:57 följande:Men byt fot då!!!! Nästa gång jag träffar dig ska jag gå ner på knä och personligen be om ursäkt till din fot
-
Dags att flytta upp denna tråd lite
-
jag hjälper till att knuffa lite :)TheD skrev 2011-04-19 18:16:14 följande:Dags att flytta upp denna tråd lite
Nu börjar det bli spännande. På torsdag åker vi till Älvdalen och mellanlandar och sen vidare till Särna på fredag.
Där väntar hela stora tjockasläkten (ja sambons mammas släkt alltså) och vi räknar med 4.e gradens förhör då angående bröllopet -
:) Hoppas det blir trevligt.Chicita skrev 2011-04-19 19:20:01 följande:jag hjälper till att knuffa lite :)
Nu börjar det bli spännande. På torsdag åker vi till Älvdalen och mellanlandar och sen vidare till Särna på fredag.
Där väntar hela stora tjockasläkten (ja sambons mammas släkt alltså) och vi räknar med 4.e gradens förhör då angående bröllopet
Älsklingen var på 30-årsfest i lördags men det är ingen som är bjuden då det inte är kompis-kompis så att säga och andra som var där ställde frågor om bröllopet...lite halvpinigt blev det ;)
Vi åker till västkusten på torsdag. På lördag är det dop i köpenhamn och sen hem på måndag. Blir mysigt :) -
Skönt att komma ifrån lite även om det bara är ett par dagar och inte så långtTheD skrev 2011-04-19 19:26:45 följande::) Hoppas det blir trevligt.
Älsklingen var på 30-årsfest i lördags men det är ingen som är bjuden då det inte är kompis-kompis så att säga och andra som var där ställde frågor om bröllopet...lite halvpinigt blev det ;)
Vi åker till västkusten på torsdag. På lördag är det dop i köpenhamn och sen hem på måndag. Blir mysigt :) -
Japp! Det är alltid sköntChicita skrev 2011-04-19 19:32:23 följande:Skönt att komma ifrån lite även om det bara är ett par dagar och inte så långt
Killen jobbar från kl 20 till ca 06 så han vill ha LEDIGT!!!!! -
Det kan jag verkligen förstå...TheD skrev 2011-04-19 19:41:04 följande:Japp! Det är alltid skönt
Killen jobbar från kl 20 till ca 06 så han vill ha LEDIGT!!!!!
Jag skulle ha jobbat mellan 6-14 på torsdag och så skulle vi lämnat hunden till hundvakten och sen åkt till Älvdalen, vilket innebär att det går bort nästan hela dagen.
Men nu var mina kollegor så snälla att dom tog den dagen åt mig. Så jag får vara ledig
Jag hade en sparad semesterdag så jag tar ut den...
Helt perfekt